![]() |
Mobiele operatoren
Bij welke mobiele operator ben je?
Heb jij een abonnement of niet? Bel je veel met gsm? - Ik ben klant bij Proximus. Ik heb een abonnement voor zakelijk gebruik en een Pay&Go voor privé gebruik. Maandelijks betaal ik rond 10,00 EUR (Bellen) + 5,00 EUR (SMS) voor privé gebruik. Ik bel weinig; meestal word ik zelf gebeld. |
Citaat:
Ja. Neen. |
Base
ja neen |
Voorheen Base, eigenlijk redelijk tevreden over.
Nu Telenet, wegens de goedkope GSM. Stomste zet ooit. |
Citaat:
Ik heb een abonnement en ben klant bij Proximus. Bellen doe ik maximum anderhalf of maximum twee uur per maand sms en internet op gsm regelmatig voor bellen en internet op gsm betaal ik maandelijks 35€ |
Er zou een nieuwe mobiele operator in ons land komen. Maar met Base, Mobistar, Proximus en Mobile Vikings hebben we er toch al vier?
|
Citaat:
Ikzelf ben bij Mobile Vikings. |
Mobistar
Ja Nee Verder nog een data abonnement van Mobile Vikings maar ga overschakelen op proximus wegens veel te weinig 3G dekking bij Base. |
[quote]
Citaat:
heb base en heb movistar pay and go 1x per maand of minder ik heb eens op een reclame gedrukt in hotmail (ik ging een hoop belsaldo kado krijgen) en die website heeft heel mijn saldo opgehaald op movistar spanje belde naar movistar en voice recogniser gaf mij een arabische deskhelp mijn spaans zal dus wel goed klinken na veeel gepalaber in het spaans werd die website uit mijn gsm gegooid, maar mijn saldo kreeg ik niet terug:evil: |
gepalaver
|
mobistar
ja neen, Tevreden? neen, zoals met alles is het veel te duur in dit landje |
Carrefour betaalkaartje van 4 €,dat is dus base
Mijn vriendin is zo lief om mij te bellen,en anders wil ik niet gestoord worden in mijn privé leven |
Citaat:
|
Jim Mobile dus Base
Geen abbo Ik sms meer, bellen gebeurt heel zelden. |
Telenet
ja nee Ik denk dat ik nog geen €5 per maand opbel... Ik SMS nooit. |
Proximus
ja (contract 2 jaar) ja (maar vooral met medewerkers) Voorheen Mobistar. Deze buiten gesmeten en nu bij Proximus (ik had nochtans vroeger gezworen daar nooit nog klant bij te worden :-) ) Ik ben momenteel meer dan de helft goedkoper gesteld. |
Citaat:
ja/ja nee/ja (en nee, geen privégesprekken ;-)) Misschien moet ik mij abo eens laten herbekijken, want blijkbaar is €28/maand wel veel als ik de rest zo zie :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou dat de volksgezondheid schaden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be