![]() |
PS en N-VA zo goed als akkoord over voorstel Beke BHV
Volgens HLN van vandaag was er voor een akkoord m.b.t. de arbeidsmarkt nog één vergadering nodig. Opmerkelijker is evenwel dat PS en N-VA heel ver meegingen in het voorstel-Beke aangaande BHV.
bron: DS http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110513_076 Citaat:
|
naar het schijnt was er ook een compromis over de chocoladecigaretten en flippo's
|
Straks ga je ons nog doen geloven dat er in die voorstellen ook maar 1 toegeving vanwege de franstaligen te bespeuren valt.
|
Citaat:
't wordt tijd dat België eens echt democratisch wordt.... |
Citaat:
Daar omzeil je zelfs het probleem niet mee. Dan wordt er gewoon opnieuw een klacht ingediend en krijgen we dezelfde uitspraak met betrekking tot ongrondwettelijkheid en discriminatie. Ofwel geef je elke Belg inschrijvingsrecht, ofwel geen enkele. |
Citaat:
|
Is deze lijst een nep-lijst, om sommige mensen op stang te jagen?
Voorbeeld: dat inschrijvingsrecht. In mijn oneindige goedheid en inschikkelijkheid, zou ik ermee akkoord kunnen gaan dat mensen die reeds in een faciliteitengemeente woonden op het ogenblik van de uitspraak van het Arbitragehof over BHV, en er ononderbroken verbleven op hetzelfde adres, een dergelijk recht zouden krijgen. Ik bedoel maar: wat staat er in die wetsvoorstellen ? |
Citaat:
|
Sorry, dit is de correcte link:
http://www.standaard.be/artikel/deta...A3M0I&word=bhv |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoooerrraaaaa! Het land staat er weer, België is gered!
:lol: |
Vaarwel Vlaamse Rand.
|
"Zo goed als akkoord" :roll:
We kennen de francophone interpretatie daarvan ja... |
Citaat:
|
btw ik zie er niets van instaan hoor Bruno.
kan je misschien het artikel geven met een duidelijke melding naar jouw beweringen of ben je weer aan het duimzuigen. |
Citaat:
PS en N-VA op middelvinger van een akkoord. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be