![]() |
de rebbe van gastin
vrede,
naar ik vernomen heb had de rebbe van gastin zichzelf een levensregel gesteld nooit zijn misnoegen te uiten tegenover iemand dezelfde dag waarop hij werd gekwetst. de volgende dag ging hij dan naar die persoon en zei: "gisteren was ik ontstemd over u." heer, geef mij dat ik arme drommel van de wijsheid en het geduld van deze rabijn mag leren. vrede, redwasp |
Ik zal ook voor je bidden.....:lol:
|
oei! nu al gaan leren van joden? Mohammed draait zich om in zijn graf.
|
Citaat:
Waarom noem je jezelf een arme drommel? Luistert jouw heer soms niet naar rijke mensen, wellicht omdat jij wilt dat hij de heer is van de armen? |
vrede,
zoveel wijsheid bij de rebbe en toch blijven we vasthangen aan ons eigen grote gelijk. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
en wat is jouw excuus? vrede, redwasp |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
Zo, ik hoop toch dat ik u enigszins van dienst heb kunnen zijn. |
vrede,
Citaat:
wij anders wel hoor. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
Of, in uw geval, het begin van de verdwazing. |
vrede,
is het echt nodig om de hele tijd te blijven schelden? ik vond de uitspraak van de rebbe hierboven heel veel wijsheid bevatten. als ik mij eraan zou kunnen houden, zouden een pak kleine ruzies die ik af en toe heb gewoon kunnen opgelost worden. ik geloof overigens dat dit voor veel mensen (zo niet voor iedereen) geldt. is het dan echt nodig om ook deze discussie af te blokken door er een welles nietes spelletje over theïsme vs. atheïsme van te maken? vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be