![]() |
Heb net vooropnames 'De Volksjury' bijgewoond..FDW wordt aan de muur genageld,had bijna medelijden met hem..zeer goed programma overigens waarbij zijn 'eigen volk' hem doodgewone vragen stelt waardoor hij met een oplossing naar voor moet komen...jonge , jonge , hij kwam er zeer zwak over... :? arm Vlaanderen... :oops: dit gaat het blok stemmen kosten..vast en zeker :lol:
|
Citaat:
:mrgreen: Zo hoort het toch ?? :mrgreen: |
Ben benieuwd , al sta ik tegenwoordig zeer argwanend tegenover de zogenaamde onpartijdigheid van de nationale zender (media).
Ik heb een sterk vermoeden dat de volksjury heel zorgvuldig zal uitgekozen zijn ..... snappie ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit land bestaan geen onafhankelijke media.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het buitenland niet wakker ligt van ons land.
En omdat het in sommige andere landen niet beter is. en omdat jij misschien nog in sinterklaas gelooft maar ik nie meer. |
Citaat:
zo kan je blijven doorgaan. |
en S., als ik bijvoorbeeld de vooringenomenheid zie van zo iemand als Bloxbuster die dus 'op een redactie' werkt dan weet ik voldoende.
bij iemand waar de haar zo afdruipt.. Hij of zij is het prototype van wat de media inhouden in ons land. Haat tegen het Vlaams Blok van het begin tot het einde. als men dan weet dat de meeste journalisten van hetzelfde allooi zijn dan weet ik voldoende. Jij mag verder dromen van de perfecte wereld waarin we leven. |
dubbel
|
Citaat:
-Het bestaan van parallelle economieën in Cambodja. -Tijd-ruimtegeografie van alleenstaande moeders in de rand van Gent. -Synthese van diketopiperazines als inhibitoren van histon deacetylase. -Een verkennend onderzoek naar de antecedenten van merkpersoonlijkheid bij auto’s En U zegt nu dat er geen enkel onderzoek zou zijn dat de onafhankelijkheid van de media in ons land, terwijl U erin slaagt mij ervan te beschuldigen dat ik nog in Sinterklaas geloof. Komaan zeg. Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zie S. hoe 'objectieve' journalisten tewerk gaan dan weet ik voldoende.
ge moet mij niet geloven geloof mensen die het kunnen weten en die geen Vlaams Blokkers zijn. |
Citaat:
Ik vind dat er niks meer tegendraads is aan U. Ge zijt gewoon verworden tot een ordinaire Vlaams Blokker. |
"ordinaire" Vlaams blokker.
een voorbeeld van wat ik bedoel. |
Citaat:
|
bloxbuster is geen alleenstaande geval. De aguira, Bracke, De VAdder, Desmet, Polspoel, ... om er maar enkele te noemen.
Ze haten allemaal het Vlaams Blok evenerg als Bloxbuster. |
Uw post bezit een hoog gehalte vooringenomenheid S.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be