Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Zo doet ons Mielketje dat. Kritische vragen kunnen daar blijkbaar niet. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155252)

Bokkenreyder 16 mei 2011 08:08

Zo doet ons Mielketje dat. Kritische vragen kunnen daar blijkbaar niet.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rview-af.dhtml

Mevrouw kan niet tegen kritiek aangaande haar persoon blijkbaar. de arrogantie druipt ervan af. Chapeau voor mensen als een De Wever die constant in het spervuur ziitten en dat met argumenten, een kwinkslag of een scherpzinnige opmerking counteren.
Mevrouw wil aan politiek doen, maar men mag haar manier van aan politiek te doen niet in vraag stellen. Zij is 'intouchable'. Iemand verwonderd?

quercus 16 mei 2011 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5459727)

Mevrouw kan niet tegen kritiek aangaande haar persoon blijkbaar. de arrogantie druipt ervan af. Chapeau voor mensen als een De Wever die constant in het spervuur ziitten en dat met argumenten, een kwinkslag of een scherpzinnige opmerking counteren.
Mevrouw wil aan politiek doen, maar men mag haar manier van aan politiek te doen niet in vraag stellen. Zij is 'intouchable'. Iemand verwonderd?

Helemaal niet. Iedereen heeft problemen met dat mens, haar eigen partijgenoten nog het meest. Leterme heeft er ooit spijsverteringsproblemen van gekregen. Haar grote specialiteit: na het afsluiten van een akkoord achteraf steeds maar opnieuw nog zitten prutsen aan de teksten totdat de formulering eruit ziet zoals zij dat wil. Zo krijg je natuurlijk Nederlandse en Franse versies die niet alleen in de gebruikte taal maar evenzeer inhoudelijk verschillen.

fonne 16 mei 2011 09:46

Citaat:

Nee haar dictatoriale stijl is al jaren onderwerp van geruchten. Maar niemand doet iets, ze heeft zich omringd met getrouwen en al de rest zo goed als uitgeschakeld. Ondertussen zien de leden ook dat de partij altijd maar stemmen verliest.

Herr Flick 16 mei 2011 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5459878)
Nee haar dictatoriale stijl is al jaren onderwerp van geruchten. Maar niemand doet iets, ze heeft zich omringd met getrouwen en al de rest zo goed als uitgeschakeld. Ondertussen zien de leden ook dat de partij altijd maar stemmen verliest.

Een typischer voorbeeld van onbekwaamheid aan de top is moeilijk te vinden vrees ik.

Heb er zo ook al een paar versleten, hun schuld wentelen ze af op iemand anders, veranderen 1000 keer van gedacht, en moeten over het minste en kleinste detail hun zegje kunnen doen, voordeel is wel dat dergelijke sujetten na een paar jaar meestal wel opgebrand zijn...

Amon_Re 16 mei 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5459892)
Een typischer voorbeeld van onbekwaamheid aan de top is moeilijk te vinden vrees ik.

Bwa... we hebben Gennez nog eh

Travis66 16 mei 2011 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5460048)
Bwa... we hebben Gennez nog eh

second. Je zou er sexist van worden.

ViveLaBelgique 16 mei 2011 11:39

Citaat:

Mevrouw kan niet tegen kritiek aangaande haar persoon blijkbaar. de arrogantie druipt ervan af. Chapeau voor mensen als een De Wever die constant in het spervuur zitten en dat met argumenten, een kwinkslag of een scherpzinnige opmerking counteren.

Bart De Wever is een laffe kloot hoe hij met de media omgaat. Hij komt niet meer naar de RTBF en geeft geen interviews meer met Le Soir.

Ik begrijp ook totaal niet waarom de VRT dit stukje op www.deredactie.be zet. De commentaar van Milquet is overduidelijk off-the-record.

EddyBal 16 mei 2011 11:53

Citaat:

Heb er zo ook al een paar versleten, hun schuld wentelen ze af op iemand anders, veranderen 1000 keer van gedacht, en moeten over het minste en kleinste detail hun zegje kunnen doen, voordeel is wel dat dergelijke sujetten na een paar jaar meestal wel opgebrand zijn...

Eh, gauw gevonden: kijk maar eens naar de SPa ;)

Vrouwen kunnen het niet. 8-)

EddyBal 16 mei 2011 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5460115)
Bart De Wever is een laffe kloot hoe hij met de media omgaat. Hij komt niet meer naar de RTBF en geeft geen interviews meer met Le Soir.

Ik begrijp ook totaal niet waarom de VRT dit stukje op www.deredactie.be zet. De commentaar van Milquet is overduidelijk off-the-record.

Mensen die je onheus behandelen hoef je niet terwille te zijn. Hij heeft trouwens in het Zuiden géén stemmen te winnen... 8-)

ViveLaBelgique 16 mei 2011 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5460141)
Mensen die je onheus behandelen hoef je niet terwille te zijn. Hij heeft trouwens in het Zuiden géén stemmen te winnen... 8-)

Dat is een luxe die Milquet niet heeft.

Herr Flick 16 mei 2011 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 5460066)
second. Je zou er sexist van worden.

Eigenlijk wel, de andere 2 voorbeelden van mij, zijn ook vrouwen, ... ;-)

Al wil ik er meteen bijzeggen, dat ik nog zo een vent ken ook, ...

(maar dat is nen homo ;-) ) dit geheel ter zijde... Nee t zal wel bij mannen voorkomen ook .

UFSIA 16 mei 2011 15:13

Citaat:

Een "laffe kloot" ... ik wens toch even te reageren op het abominabele taaltje dat je hier uitbraakt. Dit is een ernstige discussie totaal onwaardig.

Meer to the point ...

De RTBF ... hoe vaak zien we Di Rupo nog naar de VRT studio's komen tegenwoordig ? Geef je die dezelfde appreciatie als De Wever ?

Le Soir ... je weet toch WAAROM hij aan die ene krant geen interviews meer geeft ? Daar is een goede reden voor weet je wel. In andere franstalige kranten komt hij wel van tijd tot tijd aan bod. Zelfs in andere landen gaat hij zijn standpunten verdedigen. Tot zelfs in Duitsland toe ... laf kan je dat nou niet bepaald noemen lijkt me.

mvg. Sint Ignacius

Salvadorii 16 mei 2011 17:28

Citaat:

Ummmmmm - en Gennez dan? Ik kan de zwarte heks niet uitstaan maar La Vache qui Rit is toch onbekwamer denk ik.

quercus 16 mei 2011 17:35

Citaat:

Why not? De Vlamingen mogen ook eens rond franstalige organisaties een cordon sanitaire aanleggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be