![]() |
We staan NIET dicht bij een akkoord
... aldus Ben Weyts van N-VA ... 8O
Man, man, wat een knoeiers die politiekers! Citaat:
|
wisten we al lang.
nu hebben we eindelijk de bevestiging van een politieke partij. |
Wat ik niet zo goed begrijp ivm onderhandelingen:
Indien men met 9 partijen samenzit (dus inclusief de flutpartijtjes zoals Spa, groen en ecolo en MR (of was het CDH die amper stemmen haalden?) : hebben die flutpartijtjes dan een gelijkwaardige inbreng? Want indien zo dan is NVA natuurlijk altijd de pineut, ongeacht hoeveel stemmen ze halen. |
hoe? Het stond toch in de krant dat er bijna over alles een akkoord was? En ik die het tegendeel beweerde was natuurlijk fout hé. :lol:
|
Splits gewoon.
|
Citaat:
Splitsen is géén oplossing op zich, het is enkel een stap naar een mogelijke oplossing. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan de wetgever om met exact dezelfde procedure een nieuwe uit te werken. Splitsen is geen "stap" naar een mogelijke oplossing. Splitsen is niet meer dan het wegwerken van een obstructie die nu alle oplossingen, alle vooruitgang, alle behoorlijk bestuur, zowel voor Walenland als voor Vlaanderen, blokkeert. |
Citaat:
Begin eens bij de poging van Verafstoot om bhv te splitsen, denk eens aan de reacties direct na het moment dat kleine Croo de stekker uittrok ? |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vrees dat we naar nieuwe verkiezingen gaan, misschien samen te vallen met de gemeenteraadsverkiezingen...
|
Citaat:
|
EDR is ten paleize op dit moment, we krijgen mss dus nog een formateur vandaag :)
|
Citaat:
Dat kan onmogelijk het probleem zijn van de Koning,of zelfs van BDW dat daarover geen duidelijkheid bestaat,en EDR zal moeten aanvaarden dat hij aan Nederlandstalige kant niet kan bepalen wie er allemaal in de coalitie zit.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
EDR is zogezegd 'formateur', maar geloof me vrij, we staan nog steeds niet dichter bij een akkoord dan pakweg 300 dagen geleden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be