![]() |
vrt-nieuws , later meer
potentieel criminelen, aldus Leterme in de krant... :lol: |
Kan je niks meer zeggen :?
|
Citaat:
8) Waarom verwondert mij dit niet ?? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
:D LOL, seffens journaal op Canvas :P I can't wait 8) :wink: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Het zou me niet verwonderen dat de belgische staatsveiligheid probeert om het VB op zo'n manier in diskrediet te brengen. Door een sfeer van geweld en agressie te creëren rond het VB, om zo de verkiezingen te beïnvloeden. Een methode die men in het buitenland ook al toegepast heeft, oa bij de NPD. Georchestreerd geweld dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik las hier ergens dat nazicreatuur Guderian alsmaar meer een karikatuur van zichzelf wordt. Dat is bij deze eindelijk goed bewezen. :mrgreen: |
Citaat:
EEN DISCUSSIEFORUM ONWAARDIG. Meer nog, dit is hier gewoon een ordinair 'zeik-op-alles-en-nog-wat'-forum geworden. Wee degene die proberen een deftige discussie te voeren. Blauwe knop. Bloxbuster zet aan tot haat tegenover minderheden. |
Citaat:
Let op, bijlange niet alle blokkers zijn "gewelddadig", integendeel, het merendeel is normaal en is NIET GEWELDDADIG Maar heb je die meeting gezien in het nieuws ? is dat politiek voeren ? Ik erger me al dood aan de campagnecongressen van traditionele partijen SP, VLD en CD&V waar het er vaak te sloganesk, populistisch aan toegaa tmet volksmennerij... Maar wat ik vandaag op teevee zag van het blok vond ik kotsmisselijk. En NEEN, dit heeft NIETS te maken met mijn mening over het blok qua standpunten. Ik ben niet voor het blok, maar ik voel geen nood om die partij vierkant af te breken zonder reden. Neen, het ging puur om manier van politiek voeren of congressen voeren. Een hele tent die staat te roepen "Eigen volk eerst", opgejut door een aantal kopstukken... sorry, dat vind ik schrijnend. En JA , dat creëert een sfeer van agressie. Dat is niemand aanzetten tot geweld, dat is een sfeer creëren waarin gemakkelijk aggressie en geweld ontstaat. Net zoals in een bende hooligans die gewoon staat te "supporteren" en te "roepen" de sfeer makkelijk kan omslaan tot vechtpartijen. Net zoals een betoging plots in een grimmige sfeer kan omslaan. Zo'n volksmennerij is gewoon puur aggressie. |
Citaat:
Er was een massa volk ,van "opstootjes" niks gemerkt ....... |
Citaat:
|
Wat men nu doet met het Vlaams Blok, doet me denken aan die afschuwelijke, donkere periode in Nazi-Duitsland. Toen criminaliseerde men ook onze besneden medemens op alle mogelijke manieren. Ik huiver bij de gedachte alleen al. 8O
P.S.: I was being ironic. 8) |
Bloxbuster jij werkt dus op de Vrt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal geen voorstander van het Vlaams Blok, ik heb ze ook liever kwijt dan lief.
Maar, vooral jij bloxbuster, stop a.u.b. eens met dit forum vol te posten met anti-VB topics. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be