Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Weer boks- en slachtpartijen op VB-feest (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15527)

Bloxbuster 6 juni 2004 18:30

vrt-nieuws , later meer

potentieel criminelen, aldus Leterme in de krant... :lol:

C uit W 6 juni 2004 18:36

Kan je niks meer zeggen :?

Chucky 6 juni 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
vrt-nieuws , later meer

8) Waarom verwondert mij dit niet ?? :wink:

Bloxbuster 6 juni 2004 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

was net op de redactie binnengekomen en is nog volop aan de gang, we zullen de beelden wel gaan krijgen ... waarom verwondert mij dat nu niet :lol:

Chucky 6 juni 2004 18:39

Citaat:

Citaat:

was net op de redactie binnengekomen en is nog volop aan de gang, we zullen de beelden wel gaan krijgen ... waarom verwondert mij dat nu niet :lol:

:D LOL, seffens journaal op Canvas :P I can't wait 8) :wink:

thePiano 6 juni 2004 18:42

Citaat:

vrt-nieuws , later meer

Het nieuws meld dat een drietal skinheads zijn opgepakt. Tjah, bij het Blok zelf doen ze alleen maar grote kuis als je iemand doodschiet, drugsdealt of je vrouw afranselt, ttz als ze gepakt werden. Zouden ze die drie paljassen nu ook ontslaan denk je? Of ze een postje geven in het VB-Veiligheidskorps van Luk Vermeulen?

The_Prodigy 6 juni 2004 18:42

Citaat:

Nee, hij kan niets meer zeggen. Als Bloxbuster de naam VB nog maar hoort dan is dit al genoeg om een topic te openen.

Guderian 6 juni 2004 18:58

Het zou me niet verwonderen dat de belgische staatsveiligheid probeert om het VB op zo'n manier in diskrediet te brengen. Door een sfeer van geweld en agressie te creëren rond het VB, om zo de verkiezingen te beïnvloeden. Een methode die men in het buitenland ook al toegepast heeft, oa bij de NPD. Georchestreerd geweld dus...

Chucky 6 juni 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het zou me niet verwonderen dat de belgische staatsveiligheid probeert om het VB op zo'n manier in diskrediet te brengen. Door een sfeer van geweld en agressie te creëren rond het VB, om zo de verkiezingen te beïnvloeden. Een methode die men in het buitenland ook al toegepast heeft, oa bij de NPD. Georchestreerd geweld dus...

:D Delirium Tremens :D :D

thePiano 6 juni 2004 19:05

Citaat:

Rotfl :)

Ik las hier ergens dat nazicreatuur Guderian alsmaar meer een karikatuur van zichzelf wordt. Dat is bij deze eindelijk goed bewezen. :mrgreen:

khaled 6 juni 2004 19:08

Citaat:

vrt-nieuws , later meer

Alweer een topic gebaseerd op niets. Vroeger wachtte men tenminste tot er iets was, nu hoeft dat ook al niet meer. Insinuaties, zwartmakerij, laster, vernedering, kwetsen, .. doe maar op.
EEN DISCUSSIEFORUM ONWAARDIG. Meer nog, dit is hier gewoon een ordinair 'zeik-op-alles-en-nog-wat'-forum geworden. Wee degene die proberen een deftige discussie te voeren.

Blauwe knop. Bloxbuster zet aan tot haat tegenover minderheden.

justme 6 juni 2004 19:08

Citaat:

die sfeer van geweld creëren ze zelf.

Let op, bijlange niet alle blokkers zijn "gewelddadig", integendeel, het merendeel is normaal en is NIET GEWELDDADIG

Maar heb je die meeting gezien in het nieuws ? is dat politiek voeren ? Ik erger me al dood aan de campagnecongressen van traditionele partijen SP, VLD en CD&V waar het er vaak te sloganesk, populistisch aan toegaa tmet volksmennerij...

Maar wat ik vandaag op teevee zag van het blok vond ik kotsmisselijk. En NEEN, dit heeft NIETS te maken met mijn mening over het blok qua standpunten. Ik ben niet voor het blok, maar ik voel geen nood om die partij vierkant af te breken zonder reden. Neen, het ging puur om manier van politiek voeren of congressen voeren. Een hele tent die staat te roepen "Eigen volk eerst", opgejut door een aantal kopstukken... sorry, dat vind ik schrijnend.
En JA , dat creëert een sfeer van agressie. Dat is niemand aanzetten tot geweld, dat is een sfeer creëren waarin gemakkelijk aggressie en geweld ontstaat. Net zoals in een bende hooligans die gewoon staat te "supporteren" en te "roepen" de sfeer makkelijk kan omslaan tot vechtpartijen. Net zoals een betoging plots in een grimmige sfeer kan omslaan. Zo'n volksmennerij is gewoon puur aggressie.

benji 6 juni 2004 19:09

Citaat:

Citaat:

Ik ben er geweest van 14:00 tot 18:00 uur ,toffe sfeer ,toffe mensen ,zelfs enkele migranten gezien op het feest en ze waren :roll: welkom .
Er was een massa volk ,van "opstootjes" niks gemerkt .......

Guderian 6 juni 2004 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik las hier ergens dat nazicreatuur Guderian alsmaar meer een karikatuur van zichzelf wordt. Dat is bij deze eindelijk goed bewezen. :mrgreen:

... zei de liegende neonazi Hugo Van Minnenbruggen!

The Agitator 6 juni 2004 19:12

Wat men nu doet met het Vlaams Blok, doet me denken aan die afschuwelijke, donkere periode in Nazi-Duitsland. Toen criminaliseerde men ook onze besneden medemens op alle mogelijke manieren. Ik huiver bij de gedachte alleen al. 8O

P.S.: I was being ironic. 8)

Tegendradigaard 6 juni 2004 19:13

Bloxbuster jij werkt dus op de Vrt ?

Seba 6 juni 2004 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

Let op, bijlange niet alle blokkers zijn "gewelddadig", integendeel, het merendeel is normaal en is NIET GEWELDDADIG

Maar heb je die meeting gezien in het nieuws ? is dat politiek voeren ? Ik erger me al dood aan de campagnecongressen van traditionele partijen SP, VLD en CD&V waar het er vaak te sloganesk, populistisch aan toegaa tmet volksmennerij...

Maar wat ik vandaag op teevee zag van het blok vond ik kotsmisselijk. En NEEN, dit heeft NIETS te maken met mijn mening over het blok qua standpunten. Ik ben niet voor het blok, maar ik voel geen nood om die partij vierkant af te breken zonder reden. Neen, het ging puur om manier van politiek voeren of congressen voeren. Een hele tent die staat te roepen "Eigen volk eerst", opgejut door een aantal kopstukken... sorry, dat vind ik schrijnend.
En JA , dat creëert een sfeer van agressie. Dat is niemand aanzetten tot geweld, dat is een sfeer creëren waarin gemakkelijk aggressie en geweld ontstaat. Net zoals in een bende hooligans die gewoon staat te "supporteren" en te "roepen" de sfeer makkelijk kan omslaan tot vechtpartijen. Net zoals een betoging plots in een grimmige sfeer kan omslaan. Zo'n volksmennerij is gewoon puur aggressie.

inderdaad, die beelden deden mij denken aan een bende enggeestige, marginale, opgejutte mensen. Ik vind dat je het verschil tussen het Blok en de "traditionele" partijen nergens beter ziet dan aan oa de stijl op de congressen, dat is gewoon fundamenteel anders.

Raf 6 juni 2004 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:

:D Delirium Tremens :D :D

Nee, een delirium tremens is iets wat voorbijgaat. Bij Guderiaantje gaat het volgens mij veeleer over een psychologisch probleem: zo zot als tielebuis, zeg maar... :wink:

benji 6 juni 2004 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justme

inderdaad, die beelden deden mij denken aan een bende enggeestige, marginale, opgejutte mensen. Ik vind dat je het verschil tussen het Blok en de "traditionele" partijen nergens beter ziet dan aan oa de stijl op de congressen, dat is gewoon fundamenteel anders.

Idd ,de traditionele partijen krijgen geen volk op de been ,en hun congres lijkt meer op een begrafenis!! Gewoon SAAI!!

instromaniac 6 juni 2004 19:19

Ik ben helemaal geen voorstander van het Vlaams Blok, ik heb ze ook liever kwijt dan lief.
Maar, vooral jij bloxbuster, stop a.u.b. eens met dit forum vol te posten met anti-VB topics.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be