![]() |
We all agree...
:cheer: Standard supporters are wankers :cheer:
Tomorrow, big day. |
Voor de belgische voetbalmaffia moet Standard winnen.
|
Ik ga morgen op de oude markt in Leuven zien. Hopelijk deze keer niet zo'n frustrerende match als tegen Brugge ...
|
Citaat:
|
De 12de man ook. Sfeer laatste thuismatchen was kippevel sfeer. Nu gaat da nog feller zijn.
Forza Racing! We zullen altijd zingen We dansen en we springen Omdat we van je houden!!!!!!! |
Citaat:
Als RSCA-supporter ga ik voor Genk supporteren. De enigste die het verdienen om kampioen te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Duvel wordt kampioen! :cheer:
|
Citaat:
|
wil dat dan zeggen dat na vanavond dat gezeik over voetbal voor even gedaan is?
Het eerste goede nieuws van de dag :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
voor neanderthalers wiens identiteit bepaald wordt door de f*king voetbalploeg waarvoor ze supporteren breken dan weer harde, eenzame tijden aan |
Citaat:
En dan dat eeuwige gezeur over die scheidsrechters... Voor suppo A fluit-ie in het voordeel van ploeg B, volgens suppo B dan weer in't voordeel van C enz enz 't Kan best zijn dat Standard in de laatste matchen de ref af en toe even meehad maar zo heeft elke ploeg wel eens chance. Elke fout van een ref is per definitie in het voordeel van een van de ploegen eh? Genk heeft de ref ook wel eens mee, net als Anderlecht, Brugge, Witgoor Dessel of FC Kempenzonen. Dat is een universele voetbalwet. Leer ze van buiten en zwijg er dan verder ook over als je op een serieuze manier over voetbal wil praten. |
Citaat:
Citaat:
Nu heb ik gezien wie de scheidsrechter is, duidelijk dat Standard kampioen moet worden. Net zoals 2 jaar geleden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) Citaat:
|
En wat maakt het allemaal uit?
Vanavond wint Standard met 1-3 (of 1-4 als ze de ref meehebben) en dan kraait er de volgende maanden weer geen genkse haan meer over voetbal. Nog enkele uurtjes en Luik verlost jullie wel uit jullie lijden. ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be