![]() |
Hoeveel captcha's hebt u gemiddeld nodig?
Hoeveel captcha's hebt u gemiddeld nodig om te registreren op een website?
Ik erger mij dood aan de moeilijkheidsgraad van sommige van die captcha's |
Citaat:
Op een pokerforum waar ik al eens kom hebben ze nu een captcha die bestaat uit een eenvoudige optelsom a la, 10 + 7, minder lastig en vooral duidelijk. |
Een wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb meestal maar 1 poging nodig, alhoewel ik ze ook liever kwijt dan rijk ben.
Maar als het een keuze moet zijn tussen massa's spam en een captcha, dan is die rap gemaakt. |
1
|
Citaat:
dat heb ik in één keer opgelost |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan anders ook wel een captcha maken waar een PC van tilt van slaat... Ze maken ze supermoeilijk, geen verschil te zien tussen letters en cijfers in bepaalde gevallen (E en 3 etc) of tussen letters en letters (N en Z bv), de kleuren lopen dooreen, en tussen de cijfers en letters gooien ze rubble en vuil dat je ook voor letters en cijfers kan nemen. Gelukkig staat er soms een invalidenicoon bij, en dan krijg je een audio-signaal, dat je vertelt wat de juiste oplossing is. Dus geen probleem????????? Maar: het audiosignaal is ook onwelvoeglijk vervormd:twisted::twisted::twisted::roll::roll::ro ll::cry::cry::cry:8O8O8O Kunnen ze eens niet eens iets mensvriendelijks uitvinden om te bewijzen dat je menselijk bent? |
Citaat:
|
Ik heb er maximaal drie nodig.
Want als de derde niet lukt, dat is 't gedaan. |
ze worden idd almaar moeilijker te ontcijferen, maar ik erger me er niet aan...
|
Citaat:
ik doe niet graag drie pogingen moet dat echt zo moeilijke zijn? de gemakkelijke doen ook de job |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het meer te maken heeft met controle op volwassen gebruik, om te beletten dat een kindje zich van geen kwaad bewust toevallig registreert of een bestelling plaatst. |
Neen, omdat computerscripts steeds intelligenter en intelligenter worden.
Facebook kan bijvoorbeeld personen op afbeeldingen herkennen. Waarom zouden ze dan de letters op een captcha-afbeelding niet kunnen herkennen ? Daarom worden deze met de dag onduidelijker zodat scripts er geen patroon in kunnen herkennen. |
Citaat:
iemand een idee waarmee je een mens kan onderscheiden van een machine? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be