![]() |
Betrouwbaarheid Mercedes.
De wagen van de zaak van m'n vrouw is aan vervanging toe (Lexus IS 220D). Altijd zeer tevreden over geweest. Aangezien Lexus nog geen nieuwe IS op de markt heeft gebracht gaan we eens overschakelen naar een Duitser. Geen Audi wegens te saai en weinig vernieuwend uiterlijk. Geen BMW, ondanks de sublieme motoren blijf ik het een ordinair merk vinden en veel BMW bestuurders hebben precies een minderwaardigheidscomplex en de frustratie druipt er vaak af:lol:. M'n oog is gevallen op een de Mercedes C klasse. Altijd al een mooie wagen gevonden en de tussentijdse facelift heeft de C klasse nog mooier gemaakt en zeker de Avantgarde uitvoering is prachtig. Testritje gemaakt met een C220 CDI zwaar onder de indruk van het rijcomfort en de koppelrijke dieselmotor. Mijn vraag, hoe zit het met de betrouwbaarheid? In het verleden toch al veel zaken gehoord en gelezen daarover? Volgens ADAC zijn ze terug weer über betrouwbaar ;)? Wat zijn jullie ervaringen met het merk?
|
Wie betrouwbaarheid wil koopt Japans.
Wie voor imago kiest koopt Duits (dat van kuddedier) |
Citaat:
Wie graag bij een zinkend schip aan boord springt koopt Nederlands. *Vult rijtje aan.* |
Wie graag zijn garagist ziet koopt Italiaans.
|
De naam Mercedes roept bij mij steevast beelden op van op vakantie vertrekkende allochtonen met bergen rommel op het dak gebonden.
Geef mij maar Toyota. Zowel privé als beroepsmatig rij ik met dat merk al meer dan 20 jaar. Nog nooit in panne gestaan... |
Citaat:
|
Wat is de bedoeling van een auto? Ermee rondrijden, van punt A naar punt B en zorgen dat dit zonder ongevallen gebeurt, of iets anders?
|
Citaat:
Ik heb een auto nooit als een statussymbool gezien. Da's voor pubers. |
Blijkbaar dit onderwerp twee keer gepost, excuses. Wij kopen niet merkgebonden enkel BMW, Audi en VW komt hier niet binnen wegens te weinig vernieuwing. Voor de Lexus Alfa Romeo 156 gehad ook zeer tevreden over. Hier telt het buikgevoel. Frans, Italiaans, Duits, Japans moet allemaal kunnen ;).
|
Mercedes, BMW, Audi....eenheidsworst.
Kom eens wat origineler uit de hoek. Een XF bijvoorbeeld? |
Mercedes is jong, spontaan, geil, discreet, betrouwbaar en ontvangt zowel thuis als op lokatie in gans Belgie
een winner dus :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koopt gewoon uw goesting.
Normaal gezien zijn al die autos technisch ok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staat niet in de top-10 van merken die ik ooit zou kopen, al won ik vrijdag euromillions. Ik vind dat gewoon lelijke auto's. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be