![]() |
Normaal?
Werk halftijds,en betaal de belasting voor 2010 1450 euro!
Vul alles behoorlijk in,via werkgever,en dan dit bedrag voor wie!Een put zonder einde! |
Citaat:
Zomaar treads opennen met onzin is niet goed voor een forum. |
Citaat:
Vul alles behoorlijk in,via werkgever, en dan dit bedrag voor wie! Aja voor mij. Soit, het is eens een leuk experiment dat raaskallen zonder gebruik van leestekens of enige vorm van zinsbouw, maar het is toch niet echt mijn ding. |
Citaat:
|
Citaat:
punten komma's en dat in twee korte goed begrijpbare zinnen scheelt er iets met jouw ontvanger? |
Citaat:
net zoals ik |
Citaat:
Hij gebruikt helemaal geen punten. Zijn zinnen zijn te begrijpen na wat ontcijferwerk en de grammatica is een ware ramp. Neen er scheelt helemaal niks met mijn ontvanger. Misschien wel met de jouwe als je ergens in zijn OP een punt ziet staan. |
Citaat:
immens gelijk heb je je maakte jouw punt wel komma's ideeal voor kommaneukers en goed ontvangbaar voor non-biassed ontvangers Laagverdieners, doodgeslagen door de belastingen moeten punten gebruiken als ze komen klagen op fora anders slaan de slechte ontvangers op tilt ge weet wel die gastjes die zo entoesiast slecht betaald deeltijds werk toejuichen ge weet wel voor de soeplesse van de industrie |
|
Citaat:
Dit is niet het probleem van de fiscus. In die zin dat dat de fiscus niet meer doet dan uw inkomsten vergelijken met uw wettelijke bijdragen. Zeg eens tegen uw werkgever een ander sociaal secretariaat te willen zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk dat gaat zo bij lage lonen
dolgelukkig als je het einde van de maand haalt zonder averij en bij de belastingsaanslag een depressie |
Citaat:
|
mijn bazin betaalde ook te weinig en soms geen sociale zekerheid en hield te weinig voorheffing af (om de 14-daagse loonfiche wat meer te spekken)
waardoor ze uiteindelijk toch op de fles ging, ik ook, maar ik net iets eerder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be