Citaat:
Ondemocratisch E.U. ?! Ik ben blij dat de Zwitsers er niet bij zijn gekomen, die arrogante zakken, in de WOII vlijtig meecollaboreren met Duitseland. En weet u waarom Zwitserland zo'n rijke staat heeft: omdat al het Joodse goud mooi van de banken is genomen en in de Zwisterse overheid is gestompt. Zwitserland, een van de rijkste staat, met het geld van iemand anders...
|
Allereerst wat een idee om over de Tweede Wereldoorlog te beginnen, Duitsland is het grootste lid van de Unie, wil je hiermee zeggen dat ze ook nooit hadden mogen lid worden?
Ik ben er wel degelijk van overtuigt dat de EU ondemocratisch is, of dat er allesinds een probleem is met de democratische legitimiteit van sommige EU instellingen en dat hoe een Europese wet of richtlijn tot stand komt ook niet heel democratisch genoemd kan worden.
Of denk je soms dat het EP almachtig is? Open je ogen, en laat je niet verblinden door de liefde die je voelt voor Europa. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de EU noodzakelijk is, dat we veel kunnen bereiken met een federaal Europa, maar ik ben niet blind voor al haar onvolkomenheden.
Over de Zwitserse rijkdom, ik ben ook niet voor het bankgeheim, maar ik ben ook niet voor fraude!!!
Groeten Nathan
|