![]() |
Slachtoffer DSK mogelijks sero-positief
DSK heeft naast zijn toekomst in den jail, nog een andere kopzorg bijgekregen.
http://www.standaard.be/artikel/deta...m_campaign=biz titel: Kamermeisje DSK mogelijk seropositief’ Het zal je presidentskandidaat maar wezen ... Citaat:
|
The penetrator is er toch niet in geweest :D?
|
|
Het verhaal begint precies grootser en grootser te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze geven wel bijzonder weinig informatie. DSK heeft haar toch niet gepenetreerd (denk ik toch)? Dus of ze nu HIV heeft of niet wat maakt dat dan uit? De kans dat een man HIV oploopt door een pijpbeurt is sowieso uiterst maar dan echt uiterst klein. Riooljournalistiek ..
|
Citaat:
- dat chique hotels HIV besmet personeel de kamers laat poetsen? - dat kamermeisjes zomaar binnenkomen terwijl de klant nog in de kamer is - dat kamermeisjes dan niet onmiddellijk rechtsomkeer maken als ze merken dat de kamer nog bezet is? - dat het slachtoffer eerst doet of ze niet wist wie DSK was, terwijl de foto in de personeelskamer wordt uitgehangen zodat ze EXACT weten wie die persoon is (en dus zeker NIET binnenvallen als hij nog op de kamer is). allemaal standaardprocedure? |
De HIV-status mag niet geweten worden of ze mogen daar geen werknemer voor ontslaan of niet aannemen. Maar goed aangezien ze in zo'n gebouw woont weten ze dat sowieso.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is standaard procedure om de belangrijke klanten herkenbaar te maken (foto in personeelskamer), en dan gaat gij beweren dat ze daar geen rekening mee moet houden? |
Citaat:
|
Citaat:
stuur direct een mail naar DSK, naar zijn wijf, naar hun advocaten, naar de sossenpartij in Parijs, naar de flikken in New York, en zelfs naar het hotel in kwestie, en naar de gazetten over heel de wereld, die weten dat allemaal niet, en jij gaat eeuwige roem krijgen: een beroemde Fransman uit de gevangenis gered !! |
Citaat:
ik zet gewoon de feitjes op een rij. Jij gaat er alvast van uit dat DSK schuldig is. Ik wacht tot de schuld is bewezen. Raar hé. |
Citaat:
lastercampagne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noteer aub dat ik me nergens uitlaat over de eventuele schuld of onschuld. Ik heb enkel de draak gestoken met jouw "kennis" van vijfsterrenhotels, en specifiek dan over suites met apart bureel, vergaderzaaltje, living, badkamer en die volgens de kranten iets van 2.600 € per nacht kosten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be