Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Postings op krantensites te extreem. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155378)

Frost 18 mei 2011 16:10

Postings op krantensites te extreem.

Op verschillende krantensites kunnen lezers zich registreren en ze kunnen dan hun mening geven over de dagdagelijkse actualiteit. Ik stel me soms vragen over het hoogstaande niveau van de postings. Racisme, platte taal, nooit eens iets positief. Kranten zoals Het Laatste Nieuws hebben meer dan een half miljoen lezers. Als je die reacties soms leest op de site dan denk je zijn de mensen nu echt zo zuur geworden en kwaad?

Cynara Cardunculus 18 mei 2011 16:13

Niet zuur. Wel kwaad. Zeker dat ze het BEU zijn.

freelancer 18 mei 2011 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5464227)
Op verschillende krantensites kunnen lezers zich registreren en ze kunnen dan hun mening geven over de dagdagelijkse actualiteit. Ik stel me soms vragen over het hoogstaande niveau van de postings. Racisme, platte taal, nooit eens iets positief. Kranten zoals Het Laatste Nieuws hebben meer dan een half miljoen lezers. Als je die reacties soms leest op de site dan denk je zijn de mensen nu echt zo zuur geworden en kwaad?

In De Morgen is het al niet veel beter...

suqar_7loe 18 mei 2011 16:21

Hln spant de kroon.

Steve_M 18 mei 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5464269)
Hln spant de kroon.

Ik lees dat eigenlijk wel graag af en toe. Ik ben dan ook een beetje een ramptoerist.

Frost 18 mei 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5464263)
In De Morgen is het al niet veel beter...

Akkoord.

eno2 18 mei 2011 18:13

gezien mijn hoogstaandheid zou het leuk zijn om mee te doen
maar ik doe het niet omdat het elke dag al weggeflitst wordt
en de belgische toestanden interesseren me niet zo meer

Rudy 18 mei 2011 19:19

Citaat:

Verwacht je hier beter ?

Frost 18 mei 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5464579)
Verwacht je hier beter ?

Toch een beetje.

Rudy 18 mei 2011 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5464600)
Toch een beetje.

Doe dan ook een inspanning.

dale 20 mei 2011 15:32

Citaat:

Kranten zoals Het Laatste Nieuws hebben meer dan een half miljoen lezers. Als je die reacties soms leest op de site dan denk je zijn de mensen nu echt zo zuur geworden en kwaad?

De helft van deze lezers gaan net naar hln.be om die platte reacties te lezen. Dat is een even aangenaam tijdverdrijf als reality-tv :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be