![]() |
Atheïst gelooft na genezing.
|
|
Uri geller kon ook lepeltjes buigen.
|
Citaat:
Feit is dat ik zo'n beenverlenging vele malen in het echt gezien heb. Het is zelfs bijmezelf gebeurd. Vroeger had ik een speciale inlegzool omdat mijn ene been korter was en had na gebed was dit niet meer nodig. Dit is zelf onder de scanner bevestigd. Mijn twee benen hebben precies dezelfde lengte. wat tussen haakjes weinig voorkomt. |
Een atheïst wordt genezen, terwijl er duizenden vrome katholieken en andere gelovigen zijn die geen genezing van godswege mogen ontvangen, zelfs al gaan ze op bedevaart naar Lourdes?
|
Citaat:
|
|
vrede,
een charlatan die goocheltruuks doet, dat hebben we bij ons ook wel. eigenlijk doen die goocheltruuks bij mij vooral een alarmbel rinkelen. je kunt misleid zijn en mensen uit onwetendheid kwatsch verkopen, maar uit onwetendheid goochelen? dat riekt naar regelrecht bedrog. vrede, redwasp |
|
vrede,
ter info: http://www.youtube.com/watch?v=q7BQKu0YP8Y randi heeft de stem van god gehoord. hij kan zelfs precies zeggen op welke frequentie ze uitzond. vrede, redwasp |
Citaat:
Nog maar pas fysiek genezen, en direct geestelijk ongezond worden...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat mag ik op straat niet tonen. |
t staat op joetjub, dus moet het wel echt zijn, en waar, en waargebeurd
|
Citaat:
Ik zie enkel straathoeren die klanten ronselen via wat gratis massage. De religieuze blabla errond dient om geen last met de flikken te krijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be