![]() |
Ik ben naar de kapper geweest.
Mijn moeder zegt nu al ** jaar. Jongen ja nu eens naar de kapper, dat is toch geen porem (Jiddisch voor geen gezicht), die vieze lange haren.
Na het knippen overhandigde ik de niet onaadig uitziende kapster uit Erica, maar het Drents niet meer machtig, een biljet van 20 Euro, da's toch zo'n 45 ouderwetse pieken (guldens). Komt allemaal door die EU, IJsland, Portugal en Griekenland, die zuigen ons hardwerkende Nederlanders helemaal leeg. In 1970 kon je je nog laten knippen voor 2.50, dus naar de kapper gaan is nu 45 x 4 = 180 keer duurder geworden. Maar die kapper kon je ook nog voor 1 piek een pakje durex krijgen, wel onder de toonbank, want condooms kopen in die tijd ging niet zomaar. Want de pastoor en de dominee moesten er eens achter komen. Bij die kapper kon je ook De Lach lezen, een blad met maakte vrouwen, met soms best wel intelligente artikelen over Belgische soldaten. Hij was alleen zeer tegen langharige mannen, dus je kwam er niet te vaak. Ik strijk door mijn hoofd en mijn manen zijn toch wel wat korter geworden. Over 2 jaar ga ik weer naar de kapper als God het wilt. ![]() |
Citaat:
Da sletje is voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ben jij dat?
|
Citaat:
Ik ben artisjok niet. |
Citaat:
Artisjok heeft hetzelfde horloge als ik. |
Citaat:
|
Neen, het is echt een goed.
|
Citaat:
|
vrede,
met helm of pots op de kop, moet je nooit meer naar de kapper. dat is ook mijn truuk. vrede, redwasp |
Citaat:
Toch een verdienstelijke poging. |
Met het huidig beleid wordt de positie van de Nederlandse Jan Soldaat er zeker niet beter op (en dat met 2 rechtse partijen, die dat normaal gesproken verwijten dat aan de linkse partijen, stelletje hypocrieten:roll:).
|
'k Ben vorige week ook nog eens naar een kapster geweest. Die dingen zijn nog niet veel veranderd tijdens de jaren
|
Ik betaal 10 euro bij mijn kapster.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be