![]() |
Na links-progressief nu ook rechts-conservatief tegen splitsing
Voorheen moesten de flaminganten enkel rekening houden met links-progressief dat tegen hun splitsingsproject waren.
Nu roeren de rechts-conservatieven zich ook. Erger voor de flaminganten want hun roots liggen in de Vlaams-katholieke colleges. De kerk begint hen ook al de rug toe te keren. Met Vangheluwe had de n-va nog een Vlaamsgezinde medestander maar die zijn ze ook al kwijt. Bidden voor België in basiliek van Koekelberg http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/De...ekelberg.dhtml |
Die zijn nu niet echt relevant, denk ik.
|
rechts-conservatief (BUB) is altijd tegen de splitsing geweest, ik snap de relevantie van deze draad niet.
|
de recht(s)geaarde flamingant is katholiek en na de linkse kerk zal nu ook de rechtse kerk zich afkeren van BDW en zijn volgelingen.
|
wat met de linksgeaarde flamingant?
|
Citaat:
|
Citaat:
Linksen zijn heel vaak: de internationale |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de indruk dat je toch over een intelligent redeneringsvermogen beschikt. Verloochen dat dan niet met blinde haat. Ga niet veralgemenen. De ideeën van de Vlaams-Nationalistische plattelandspriesters werden niet goedgekeurd door de hogere clerus. |
Ik zou de Charismatische Vernieuwing niet verwarren met de RKK en andere geloofsgemeenschappen. De KCV is een progressieve zijde terwijl je ook conservatieve zijdes hebt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be