![]() |
De snelheid van formateur Di Rupo: in mijn naam ?
Werkt Di Rupo snel genoeg, of voert hij vertragingsmaneuvres ?
Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van anderen dan nva en belang. edit: http://usdebtclock.org/ |
Citaat:
De luiheid die het zuiden kenmerkt, is nu de strategie geworden van de PS om een regering zonder NV-A te forceren. Het schandalige is dat ook de koning hem de ruimte heeft gegeven. |
:cheer: Er zouden zelfs al vakantieplannen zijn :cheer:
1 miljard per maand, weet je wel :-D |
Citaat:
De PVDA zal met haar shame betogingen - en in samenwerking met de zoon van onze minister van justitie - wel de druk op de ketel zetten... en haast van Elio eisen... Op de vrt zal men die shame betogingen massaal steunen... Ook De Morgen en de andere 'Vlaamse' kranten zullen de vertragingsmanoeuvres van Elio heftig aanklagen en de eis van Bart ('liefst een regering voor de zomer') steunen! :lol: |
.
|
Eerst zien OF hij wel werkt, dan kijken of de snelheid op de juiste maat ligt...
|
Citaat:
De strik gaat vanaf dinsdag starten met bilaterale gesprekken mét de 9 partijen om te bekijken wat hun voorstellen zijn wat de besparingen voor de sanering van de begroting betreft... Daarvoor voorziet mijnheer al twee gespreksrondes.... Over al de rest,uiteraard géén piep.... Kortom ,de vertragingsmaneuvers zijn al gestart alvoren de gesprekken op gang zijn gebracht.... Hup op naar 1212,een fluitje van een cent... |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi toch,hoe langer en méér vertragingsmaneuvers ze zoeken én vinden,des te vastbeslotener wordt de Vlaming in zijn stemgedrag.... Alle macht aan de drakenburgers.....;-) |
'Als nationalist...' staat er niet tussen ...
|
Morgen en maandag geen afspraken gepland (in het weekend uiteraard niet), 't zou me niet verwonderen dat De Strik er voor een lang weekend op uit trekt naar Toscane...
|
Citaat:
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen: de VivelaB. hangt mijn teelballen uit, omdat hij alles heeft aangestipt. Ik wens hem veel jeuk toe en korte armpjes. |
Citaat:
Het verwondert mij dat je dat niet deed. Het gedrag van "VivelaBelgique" verwondert me dan weer helemaal niet. Edit: ik kan niet op je poll stemmen, omdat ik van geen enkele partij lid ben, en mij evenmin tot één bepaalde ideologie wens te bekennen. Maar wat de heer Di Rupo ook doet, het zal niet in mijn naam zijn. Zoveel is wel zeker. |
La vie de ViveLaBelgique devient dure car la Belgique est entrain de mourir ;-)
|
Ik wist niet dat je meer opties kon aanklikken!:? Als het iemand stoort, excuses daarvoor!:oops::|
|
Waarom kan ik niet stemmen? Is het omdat ik nog steeds 'Vreemdeling' ben? Zo ja, vanaf hoeveel berichten ben je geen 'Vreemdeling' meer?
|
Citaat:
Om snel aan die 100 berichten te geraken, kan je altijd in het subforum "Koetjes en Kalfjes" terecht. |
Zag net dat er nog mensen zijn die op alles stemmen, en bewust neem ik aan. Ik bood mijn excuses aan omdat ik van mijzelf vond dat het kinderachtig en onbewust was...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be