![]() |
11 miljard transferts: weten jullie hoeveel dat is ?
11 miljard per jaar;
dat is 1 miljard per maand (juli augustus niet meegeteld). Als je 1000 € per werkloze per maand telt, dan betekent dit dat wij x werklozen gratis voor niks onderhouden ten zuiden van de taalgrens. Hoeveel is x ? Wablief ?? Hoeveel werklozen onderhouden wij Vlamingen ten zuiden van de taalgrens ? Juist: x Beseffen de Vlamingen om hoeveel dat eigenlijk wel gaat ? (stel een keer voor dat het Weverke, in plaats van camionnetjes met vals geld, eens met bussen naar Strépy wil gaan, om aan te tonen hoeveel dat wel is ... Kunt ge u dat inbeelden?) |
Zet het eens om naar Belgische Franskes om compleet mottig te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik veronderstel dat er dan nog wel Europese transfers zijn?
Is het bekend hoeveel? Of wordt dat ook angstaanjagend verzwegen? |
Citaat:
Je kan ze ook mailen voor meer uitleg. |
Citaat:
|
Dagdagelijks komen de mensen bij mij klagen over hun socio-economische toestand....en telkens vertel ik hun dat het hun eigen fout is wegens Vlaamse lafheid...de argumenten die ik dan hoor om toch maar niet minstens in het stemhokje zijn verantwoordelijkheid op te moeten nemen zijn verbijsterend...arme arme Vlaam...ik besluit hun tirade dan meestal met een schaterlach..." als u niets wil doen wat komt u dan hier bij mij klagen...ga klagen bij diegenen die u dat al generaties lang aandoen en waarvoor u tegen beter weten in blijft stemmen"...:roll:
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...-in-2009.dhtml Kortom: vlaanderen betaalt ruim 5 keer meer aan wallonië dan aan het grote europa |
Ze zouden ons alvast kunnen compenseren door iedere vlaming jaarlijks een twee weeks all-in verblijf aan te bieden in zo'n lieflijk ardens dorpje of in een chalet in de bossen. Dan doen ze tenminste iets terug.
(én ons verwelkomen in het Nederlands natuurlijk). |
2000 € per kop per jaar.
Voor een gezin van 4 dus zo'n slordige 8000 €, da's die kleine auto waar men het wel eens over heeft... |
Citaat:
Wie de grootste betaler is van die 1,7 miljard en de grootste ontvanger van die 2,5 miljard kan u wel raden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe eens een poging. Ik zal je wel helpen als je er niet uit komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Help me a.u.b. |
Citaat:
1, 7 miljard euro - 2,5 miljard euro = ? En wat hebben we nu juist berekend ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be