![]() |
Geen vrachtwagens op zondag in Wallonië?
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20110519_075
Citaat:
|
Ach, Wallonie is niet zo groot, ze zullen rond rijden... ideaal is het niet voor ons, maar voor Walingenland nog veel erger - laat ze maar hangmatten...
|
Citaat:
Waarom hier niet ??? :roll: |
Citaat:
Enig idee wat een km omrijden kost? |
Citaat:
Die Polen verdienen niet veel hoor |
Als ze toch moeten wachten op de parkings om verder te mogen rijden, waarom dan niet ineens een algemeen verbod??
Dat zou nu eens iets voor Europa zijn, maar ja, in gevallen waarin ze echt zouden moeten optreden, doen ze het niet. ( zie ook migratie)Een regel voor heel Europa zou wel een stuk duidelijker zijn. Die overvolle parkings op zondag , waar de chauffeurs hun potje aan het koken zijn tussen de camions in, lijt mij ook niet zo'n superidee. |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Ik denk dat we in de week meer last hebben van camions dan in het weekend :)
Ik zou ze in het weekend laten rijden maar ze uit hetspitsuur in de week verbannen... |
Citaat:
Langs de andere kant kan elke vrachtwagen 's zondags rijden als er bederfelijke waren inzitten en de vergunning er voor is, daar kan wallonië niets aan doen. Elke Vlaamse chauffeur een pallet appelen meegeven en klaar ... :-D |
Ik snap de logica niet: moet je vrachtwagen niet net aanmoedigen om op zondag (en 's nachts) te rijden? Zo spreid je de belasting van het wegennet beter. Op zondag zijn de snelwegen in wallonië toch leeg - liever dat ze dan rijden dan op maandagochtend tijdens de spits
|
Citaat:
|
zit die antwerpse haven (die zo terzijde zwaar overroepen is hoor en als er zogezegd een eengemaakt vlaanderen moet komen dan hadden we al lang zeebrugge uitgebouwd) niet al een paar decennia op de ijzeren rijn te wachten? En op een uitbouw van de ring en zo...
|
Citaat:
Alsof er nergens in Europa op zondag niet mag gereden worden met vrachtwagens.... Ooit van zondagsrust gehoord ??? |
wanneer tol op de ring rond brussel?
Kris en Bart storten dat dan terug |
lawaai op zondag??
Stel u voor dat 1 francofoon uit zijn roes gewekt wordt! Parbleu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be