![]() |
Vuile Walen buiten
11 miljard betalen we aan die Walen
80 procent van ed export van belgie is vanuit Vlaanderen Dus als ze ni toegeven Is het gedaan met betalen voor die ondankbare Walen... Genoeg is genoeg Splits dan maar en van mij mogen ze hun portie PS aangenomen vreemdelingen ook krijgen |
zucht
|
zucht =waarheid kwetst
|
Fré Frustré, maar terecht
|
Citaat:
Pas u aan of hoepel op. |
Citaat:
|
Helemaal akkoord. Alle vuileriken buiten! Propere Walen mogen natuurlijk blijven.
|
Citaat:
Aan alle nieuwe deelnemers , welkom. Tenzij men op de man speelt. En dat doet onze nieuwe gast niet. Trouwens, mag ik u een tip geven. Het is niet aan u mensen te laten ophoepelen op dit fora. Daar zijn moderators voor. Ik plaats een melding voor de moderators naast uw aanval op onze nieuwe gast. |
Citaat:
aub Morpheus |
Die 'vuile' had er voor mij wel af gemogen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar moderators en de mensheid in het algemeen niet met opgezet zijn is zever als dit: oproep van Morpheus |
Citaat:
Of nee, toch niet: *diepe zucht, héél diepe zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leven de Walen niet buiten?
Bedoel je buiten Vlaanderen of moeten ze ook buiten Wallonië?? Trouwens, de Walen zijn zeker niet vuiler dan de Vlamingen. Je zou wel iets genuanceerder mogen schrijven: ook in Wallonië zijn er , net als in Vlaanderen verschillende soorten mensen , de ene al wat beter dan de anderen. (Er zijn inderdaad heel veel Walen die hard werken en ook belastingen betalen!!) Al eens in Wallonië geweest?? Ik geloof het niet of indien wel, dan heb je zeker niet met de Walen gesproken, want dan zou je veel minder zwart-wit denken en schrijven. (Dit is trouwens een forum en geen fora. Morpheus) |
Citaat:
En dan de Marokkanen En dan de Turken En dan de joden *zucht* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be