![]() |
Stevenen we op een "Vlaamse Revolutie" af?
De politici, das een zaak. Maar als ik eens rondneus op het net, merk ik meer en meer gefrustreerde en woedende burgers. Denkt er iemand dat het ooit zover zou kunnen kopen dat we hand om hand en tand om tand Vlaanderen moeten gaan verdedigen?
Klinkt misschien vergezocht, maar ik begin er me toch vragen bij te stellen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onwaarschijnlijk - alleen als de FRs proberen van de zes in te palmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel brullen en weinig klauwen, de tijdsgeest is er niet meer om massaal de hort op te gaan en te gaan betogen tegen onze "politici".
Een jupken, den zetel in met een paksken chips, naar de voetbal zien en we kunnen weer gaan maffen om de next day te gaan werken voor vaderken staat. Die mannen weten maar al te goed dat we té mak geworden zijn en nie meer buiten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
We zeiken en kankeren liever wat, maar als't erop aankomt duiken we weer in ons eigen huisje, tuintje, toiletpot, en doen alsof we niet gezeikt en gekankerd hebben. Fijne jongens, die dappere Galliërs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer de franstaligen Leuven, Gent en Antwerpen opeisen.
Dan nog niet. Want steeds zullen er hopen Vlamingen zijn die gewillig op de knietjes gaan voor een 'compromis'. |
neen, tuurlijk niet.
|
Citaat:
Ter info, alles komt terug. De veldslag van William Wallace in de 13° eeuw ligt in dezelfde periode als de Gulden sporenslag. ' t Kan een mooi teken zijn |
Citaat:
Dat is van ons, en het blijft van ons - willen ze niet in VL wonen gaan ze weg; geen een internationale organisatie dat het zou pikken dat de BR of WA troepen daarheen sturen. We sturen de oproerpolitie erheen, installeren en burgemeester, en de relschoppers mogen het gevang in (desnoods voor seditie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NOOT: Ik heb op die enquete 1 ingegeven (helemaal niet akkoord, het minste akkoord dat je kon zijn) op de stelling dat geweld mag gebruikt worden als de impasse blijft duren - dat is voor niemand goed. Maar als zij beginnen ga ik niet zomaar plat op de buik hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be