| Salvadorii |
20 mei 2011 13:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
(Bericht 5467615)
Leuke dromm, maar dat blijft een droom. Als het zo geforceerd is is het zonder brussel en zal vlaanderen blij mogen zijn de eerste paar jaar break even te draaien.
|
Brussel kost ons geld hé. En ze mogen fluiten naar hun 'belastingen betalen waar men werkt' - dit kan enkel als Vlaanderen ermee zou instemmen, en dan is het gewoon in de plaats van ander geld.
Een droom? Ik denk het niet - let op ik ben veel meer voor het bruistabletmodel, dat zoui beter zijn voor iedereen - maar de FRs blokkeren die weg, en we zullen een radicalere aanpak moeten gebruiken. Ik ben vrij zeker dat de Vlaming dit niet nog een keer pikt. Ik ben N-VAer vanaf het begin (nooit VUer geweest, de slapjanussen) en in het begin kreeg je ons verhaal aan (bijna) niemand verkocht. Nu heb ik vrienden die heel hun leven op een traditionele partij stemden (incl. sp.a) maar de FR arrogantie beu zijn, en voor de N-VA zijn. Zelfs van mensen waarvan ik dat nooit gedacht zou hebben. Dit gebeurt over heel het land, en het heeft nog belange niet zijn hoogtepunt bereikt. De FRs zijn echt dom bezig, moesten ze een beetje plooien zou BE nog deccenia bestaan, maar hun arrogantie en angst belet dit. Wat niet buigen kan moet breken, zo simpel is dat.
|