Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Grote "Zaterdag gebeurt hier nooit iets"-draad. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155499)

BigF 21 mei 2011 09:50

De Grote "Zaterdag gebeurt hier nooit iets"-draad.

Weer oorverdovende stilte hier op't forum.
't Is weer zaterdag. Iedereen gelooft dat-ie nu iets beter te doen heeft dan forummen en stort zich in het echte leven. Maandag kunnen we de gevolgen ervan weer lezen in allerlei kranten. Familiedrama's, weekendongelukken, vechtpartijen,...
Voor degenen met een zuchtje gezond verstand (en die dus binnenblijven op zaterdag) deze zaterdagdraad.
Alle berichten die op zaterdag gepost worden kunnen we voortaan in deze draad samenbrengen. 't Is niet dat er dan plotseling veel gaat gebeuren, het zal in ieder geval lijken alsof er toch iets gebeurt.
Al is het dan maar in enen draad.
Den dezen.

manta 21 mei 2011 09:57

Pfffft , wat een saai draadje ... :-(

BigF 21 mei 2011 10:45

't Is een poging.
Een vergeefse blijkbaar.
Maar als ge niks probeert, gebeurt er zeker niks eh...

Misschien morgen meer chance met zondag.

hurricane 21 mei 2011 10:48

Wat doen jullie op zaterdag, trouwens ?
Ik ben papier aan't afsteken in de slaapkamer, om er daarna glasvezel tegen te plakken.
Maar de glasvezel zal niet voor vandaag zijn, vermits het goed weer is en ik met de rest van het gezin een fietstochtje wil gaan doen.
(Ik heb nu 5 minuten pauze aan mezelf gegeven. Kwestie van niet overwerkt te raken :p )

BigF 21 mei 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5468958)
Ik ben papier aan't afsteken in de slaapkamer, om er daarna glasvezel tegen te plakken.
Maar de glasvezel zal niet voor vandaag zijn, vermits het goed weer is en ik met de rest van het gezin een fietstochtje wil gaan doen.
(Ik heb nu 5 minuten pauze aan mezelf gegeven. Kwestie van niet overwerkt te raken :p )

Ik hou me al heel de dag bezig met huishoudelijke klusjes allerlei gecombineerd met op tijd en stond een zjat koffie en een pafke.
Zo heb ik vandaag al 2 machines was opgehangen, de groentetuin water gegeven, de prei en de wortelen proper gezet, de keukentafel afgeruimd en de afwasmachine ingeladen en de derailleur van mijne fiets gedemonteerd en naar de fietsenmaker gebracht. En in't terugkomen een brood meegebracht. En wat geforumd.
Wat ga ik nog doen vandaag?
Seffens eten, een klein lavaboke hangen in het nieuw gemaakte toilet boven, mijn jongste dochter ophalen bij vriendinnetje en misschien nog een toerke mountainbiken. Dat echter alleen als de fietsenmaker mijn derailleur vandaag gemaakt krijgt. En daarna naar de voetbal.

:cheer: zaterdag :cheer:

manta 21 mei 2011 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5468953)
't Is een poging.
Een vergeefse blijkbaar.
Maar als ge niks probeert, gebeurt er zeker niks eh...

Misschien morgen meer chance met zondag.

Seg slimmeke , ge weet toch dat de wereld VANDAAG zal vergaan ... ;-)

Saai zal het dus niet worden, 't is alleen maar de vraag of ge uw laatste uren achter uwe pc gaat doorbrengen of dat ge er nog effe van gaat profiteren ... :-D

BigF 21 mei 2011 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5468972)
Seg slimmeke , ge weet toch dat de wereld VANDAAG zal vergaan ... ;-)

Mijnen advocaat heeft uitstel gevraagd maar ik heb er niks meer over gehoord...

Dronkoers 21 mei 2011 13:38

Werkendag als een ander eh :-)

Dronkoers 21 mei 2011 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5468958)

Opstaan om 14 uur, boef opwarmen, forummen, straks pintje pakken en dan de nacht op.

Allez ja, het gewoonlijke ;-)

bgf324 21 mei 2011 18:15

Hier is wel wat gebeurt op zaterdag. :cheer:

Dronkoers 21 mei 2011 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5469555)

Foto's getrokken van bussen? :-)

manta 21 mei 2011 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5469555)

Al terug uit Holland ? Da's snel, geen files zeker ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=61

:mrgreen:

bgf324 21 mei 2011 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5469557)
Foto's getrokken van bussen? :-)

Ribbekes a volanté gaan eten. :cheer:

Trixie 21 mei 2011 20:56

Naar een trouwfeest geweest in de buurt. Normaal gezien zou ik daar nu nog aanwezig zijn. Doch het noodlot heeft toegeslagen rond 17u: ben halsoverkop terug moeten komen. Spijtig maar ja...
Was toch een toffe dag met super-lekker eten, lekkere drankjes en veel gelachen.

From_Vlaanderen 21 mei 2011 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5469707)
Naar een trouwfeest geweest in de buurt. Normaal gezien zou ik daar nu nog aanwezig zijn. Doch het noodlot heeft toegeslagen rond 17u: ben halsoverkop terug moeten komen. Spijtig maar ja...
Was toch een toffe dag met super-lekker eten, lekkere drankjes en veel gelachen.

Aa, een trouwfeest.
:cheer: Den boel afbreken. :cheer:
:cheer: Zuipen :cheer:
:cheer: Achter de bruid zitten :cheer:

Steve_M 21 mei 2011 21:03

Citaat:

Hopelijk niets al te erg. Ik heb eerlijk gezegd een gloeiende hekel aan trouwfeesten.

bgf324 21 mei 2011 21:11

Citaat:

Waren ze al gescheiden tegen 17u?
Tegenwoordig gaat het rap, hé

Trixie 21 mei 2011 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5469718)
Hopelijk niets al te erg. Ik heb eerlijk gezegd een gloeiende hekel aan trouwfeesten.

Valt achteraf gezien nog mee: mijn moeder was uitgeschoven in haar badkamer, raakte niet meer recht, had heel veel pijn aan haar voet. Gelukkig-omdat ze onlangs al 2 keer gevallen was en ik haar nu steeds op het hart druk om ALTIJD haar GSM op zich te dragen,-heeft ze mij kunnen bellen. Heb bijna 3u in't kliniek gezeten met haar. Voet = gebroken en in't gips. Maar kom: 't had veel erger kunnen zijn.

Steve_M 21 mei 2011 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5469761)
Valt achteraf gezien nog mee: mijn moeder was uitgeschoven in haar badkamer, raakte niet meer recht, had heel veel pijn aan haar voet. Gelukkig-omdat ze onlangs al 2 keer gevallen was en ik haar nu steeds op het hart druk om ALTIJD haar GSM op zich te dragen,-heeft ze mij kunnen bellen. Heb bijna 3u in't kliniek gezeten met haar. Voet = gebroken en in't gips. Maar kom: 't had veel erger kunnen zijn.

Oei, dat is wel een domper op de feestvreugde, maar je hebt wel een punt: het had veel erger kunnen zijn. Toch niet fijn om je dag zo te moeten beëindigen (zowel voor jou als je moeder).

Demper 21 mei 2011 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5469717)
Aa, een trouwfeest.
:cheer: Den boel afbreken. :cheer:
:cheer: Zuipen :cheer:
:cheer: Achter de bruid zitten :cheer:

:cheer: de zatte bruid om 4u snachts gangbangen in de toiletten van de feestzaal :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be