![]() |
Wat hebben we vandaag van de 7de dag geleerd?
Ik heb vandaag geleerd dat De Vadder - in tegenstelling met wat sommigen wel eens durven beweren - objectief en dus niet vooringenomen is.
Bij het debat over amnestie zei hij bij aanvang immers dat de N-VA en de CD&V niet wensten aanwezig te zijn... Op het einde van het debat vermeldde hij terloops dat Johan VDL en Bertje Anciaux van de SP.a niet aanwezig konden zijn... En dan 'interviewde' hij Frank VDB... zonder enige kritische vraag en uiteraard zonder enige tegenspraak van andere partijen... En zo hoort dat op een neutrale én kritische nieuwszender... :roll: |
Je kan net zo goed elke week een exemplaar van Signaal eens terug boven halen.
|
Waarom zou je überhaupt nog naar die rotzooi kijken?
|
Citaat:
En dan de tanden alleen al van dien De Vadder, daar wordt je fysiek onpasselijk van. |
nu de win er ook in zit, kijk ik zeker niet meer.
de VRT blijft de Belgicistische zuilen steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
2!!!!! Bijna zo afstotelijk als zijn onrechtstrekse werkgever Luc aaaaaaaah Van den Bossche...walgelijke sujetten... |
Citaat:
|
Ik heb geleerd dat Beke gedegouteerd is van de strik. Er komt geen staatshervorming en er komt geen regering - al bij al een leuke dag :-D
|
Citaat:
Ik word oud zeker. |
Teabaggen: als een man herhaaldelijk zijn teelballen in het mond van een ander steekt, vergelijkbaar met het herhaaldelijk onderdompelen van een theezakje in heet water.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
10 op 10 Salvadorii ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Buitenhof is soms niet slecht.
|
Citaat:
|
Valt er dan iets te leren van de Zevende Dag?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be