![]() |
Gezocht iPad-gebruikers
Beste forumgebruiker
Ik ben een studente communicatiewetenschappen aan de KULeuven en voor mijn thesis ben ik op zoek naar iPad-gebruikers. Indien u een iPad gebruikt, kan u dus deelnemen aan deze studie. In de vragenlijst zal gepeild worden naar uw mediagebruik, nieuwsconsumptie en de plaats van de iPad in uw mediagebruik. Het invullen van de vragenlijst (via onderstaande link) vergt niet veel tijd. Daarom zouden ik u ook willen aansporen deze vragenlijst even in te vullen. De gegevens worden anoniem verwerkt. Vergeet niet om de vragenlijst na afloop te verzenden, anders worden je antwoorden niet geregistreerd. http://soc.kuleuven.be/limesurveytes...=69229&lang=nl Indien u zelf geen iPad gebruikt, kan u dit bericht altijd door te sturen naar andere potentiële iPad-gebruikers. Alvast bedankt voor uw medewerking aan deze studie. |
Kan ik een iPad winnen?
|
Citaat:
|
Weet je wat het pas echt hip had gemaakt? Een enquete in flash.
|
Ik vind haar in ieder geval niet op facebook.
|
Toch een beetje laat aan je thesis begonnen me dunkt.
|
Citaat:
|
Sorry Cind, ze hebben hier al te veel van dit soort onderzoeken gezien, je gaat weinig antwoorden binnenhalen hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer genoeg valt er niets te winnen, maar ik ieder geval zal ik jullie eeuwig dankbaar zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, deze draad mag gesloten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch vrij duidelijk. Dus ge zijt knap. Zijt ge single? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be