![]() |
Loyale Royals.
Prinses Beatrice van Engeland, een Kleindochter van de Britse Queen, is van plan Haar erg besproken hoed van de hand te doen.
Zij droeg deze hoed op het Huwelijk van de Hertogen van Cambridge: Prins William en Prinses Cathérine, enkele weken geleden. Er is heel wat kritiek op deze bijzonder kunstzinnige hoed geweest; waarschijnlijk jaloezie, een typische kenmerk van diegenen die het zich niet kunnen permitteren en diegenen die geen smaak hebben. Nu zet Zij Haar hoed te koop en .... de opbrengst gaat naar 2 goede doelen: -UNICEF en -Children in Crisis. Proficiat aan deze jonge Royal, die ondanks Haar leeftijd, al zo bijzonder gul is. Ik zie dat geen enkel 22-jarige doen, ik zou het ook niet doen. Zij wel. En dan nog het bedrag: de Hoed werd verkocht voor 131 Euro. Zij geeft dit zo maar weg. Van goedheid gesproken: de gewone mens zou daar best een voorbeeld mogen aan nemen. http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...000-euro.dhtml Prinses Beatrice met de hoed: ![]() |
Dit is sarcastisch bedoeld niet?
P.S. Hoeveel procent van haar inkomsten stellen die 131 euro voor? P.S. Had ze de hoed gekocht of gekregen? P.S. Is gulheid iets dat bij royals pas op latere leeftijd ontwikkeld wordt? P.S. Bestaat daar een gen voor misschien? |
Grappige hoed. Heb je een foto van hoe dat er uitziet van opzij?
|
hoed ? lijkt er eerder op dat ze tegen een muurlijst liep waar nog verse lijm op zat
tot zover mijn bijdrage aan deze europese kwestie |
Citaat:
Dan stelt zich de vraag. Wie betaalde dat theaterstuk? Disclosure: Ik heb er geen seconde van gezien, gelukkig. |
131 euro is voor dat meiske twee keer niks. FAIL
|
Citaat:
|
Wow, met die 131 € kunnen Unicef en Children in Crisis héél wat mee doen.
Voil�* se, de wereldcrisis is bedwongen. 't Salaris van Henk Franken van Unicef = 371.459 €'tjes. Van Children in Crisis weet ik zo niet ... |
Citaat:
Wat zullen de kinderkes blij zijn met wat er overblijft....ooh, er blijft niks over. |
Er staat in het artikel inderdaad duidelijk dat de hoed verkocht werd voor 131.000€. Die 'vergissing' van de draadstarter kan geen toeval zijn. Zou Magnificat een soort mol zijn die erop uit is om het alom geliefde instituut genaamd monarchie belachelijk te maken?
|
Tja sorry dat ik de OP geloofde he... dat ze dat deftig doet he... Dat is nog erger welke idioot heeft 131.000 euro betaald voor een hoed? Een schande eigenlijk...
|
Citaat:
akkoord met je conclusie ivm die drie extra nullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefdadigheid vertonen met gekregen geld is geen kunst. Kan iedereen. |
Eeediiiitttt!!!!!!
Citaat:
Grote vergissing van mijn kant!!:x Geen 131 maar 131.000 verdorie! Wat een fout van me! Het is dus duidelijk 131.000, geen 131, want anders had ik deze topic nooit opgestart. Iedereen doet wel eens een goede daad van 131 euro, ik heb het ook al gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
-gedregen door de kleindochter van de Queen, -tergelegenheid van het huwelijk van de Hertogen van Cambridge. Deze feiten maken dat die hoed veel meer is dan zo maar een hoed. Deze hoed heeft mede geschiedenis geschreven, deze hoed was getuige, meer nog: maakte deel van een bijzonder groot evenement in de 21ste eeuw: het belangrijkste huwelijk; van de toekomstige Koning en Koningin van Engeland! Ik ben er zeker van dat deze hoed over 100 jaar het veelvoudige waard zal zijn. Dit is in mijn ogen een goede investering, voor de nakomelingen van deze man: een investering op termijn. Lange termijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt jezelf belachelijk om dit als bijzonder gul te omschrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be