![]() |
Onderbroekengebod
Na het hoofddoekenverbod het onderbroekengebod.
Ontslagnemend minister van binnenlandse zaken heeft alvast een studie besteld bij een bevriend onderzoeksbureau om te zien of wetgeving ter zake door een volgende minister kan goedgekeurd worden en door zijn of haar politionele diensten in de praktijk kan gecontroleerd en afgedwongen worden alsook gerechtelijk opgevolgd worden. Een Europese openbare aanbesteding is uitgeschreven om de patrouillewagens van de politie uit te rusten met voldoende ondergoed om overtreders onmiddellijk in de onderbroek te kunnen slaan. Parlementaire onschendbaarheid zou ook in deze gelden benadrukte Turtelboom. |
Citaat:
Wie draagt nu geen ondergoed? En dat dan 2-maal hetzelfde voorkomt, wel ik geloof dat men te maken heeft met een exhibitionist. Ik kan daar maar steeds niet bij: vanwaar de drang tot exhibitionisme? Ik snap dit echt niet. |
Citaat:
|
Als ooit een vrouw in je oor fluistert, "ik draag geen onderbroek"
Welwelwel, daar gaan we :-D |
Oké, maar alleen mannenondergoed. Als er vrouwen worden opgepakt voor naaktlopen (en dat gebeurt, echt waar) mogen ze wat mij betreft enkel op platte karren of onder laagvliegende helikopters naar het bureau geëscorteerd worden, en pas daar krijgen ze ondergoed.
|
Baas over eigen ondergoed!
|
Nu de vraag, wat is ondergoed hé?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be