![]() |
kandidatuur Reynders bij IMF gevaarlijk voor Vlaanderen
Zoveel lijkt zeker. Een Waal, met een FDFer in zijn broekzak die voorzitter is van het IMF. Daar komen brokken van voor Vlaanderen. Een voorzitter die de rest van de wereld wat blaaskes gaat wijs maken over de financiële situatie van Vlaanderen
Alle Vlaamse politici moeten zijn kandidatuur kelderen. |
Citaat:
|
Arm IMF...
|
Citaat:
|
Ik steun de kandidatuur van mijn baas ten volle. Meneer Reynders is een van de bekwaamste Belgische politici.
|
Citaat:
|
Arm IMF? Mensen hebben altijd kritiek op Reynders. Zij die hem kennen weten wel beter. Hij doet veel voor zijn vrienden.
|
Citaat:
Terwijl hij eigenlijk veel voor het (on)land zou moeten doen. Zoals de fraudeurs aanpakken en het geld goed beheren enz. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
VB VN secretaris. Niemand luistert daar naar. Of Europees president. Of Navo baas. Of voorzitter van het Olympisch comité. Dat zijn allemaal vrij onschadelijke functisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn daar ook zo dom nog niet.
|
|
Citaat:
|
Het filmpje duurt 15 min doch slaag je erin om al na 7 minuten na het plaatsen van mijn post je favoriet te verdedigen... Tja...
|
Dat links krapuul van de PVDA, Ecolo, SP-A en Groen! zou beter eens geen kritiek geven op meneer Reynders. Het is dankzij hun maatregelen dat het profitariaat in dit land wordt onderhouden. Het is dankzij deze partijen dat de middenklasse kreunt onder de torenhoge belastingen. Niet door meneer Reynders.
|
Citaat:
Didier Reynders is een zéér goed voorbeeld van 'geen-sant-in-eigen-land' in combinatie met de diabolisering van rechtse politici in de media. |
Europa heeft zich misdragen aan het hoofd van het IMF, dus het dient niet beloond te worden door een opvolger van DSK te mogen leveren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be