![]() |
Lof voor Leterme
De pers, bevriende en minder bevriende politici, ratingbureau's allerhande, ... zelfs de koning hebben woorden vol lof over de maatregelen die het kabinet van Leterme, zeg maar het lopende zakenkabinet reeds hebben genomen.
Kan iemand mij vertellen welke maatregelen Leterme zoal genomen heeft? |
De belangrijkste: de begrotingsbevoegdheid uit handen geven. :cheer: witlof voor Leterme :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve Belgie! Weg met de Vlaming. |
En Leterme: hij ploegt voort!!
Ik begrijp ergens wel dat hij nu in zijn vuistje lacht,maar eigenlijk zou hij nu de franstaligen van hetzelfde laken een broek moeten geven, ze kunnen hem toch niet wegkrijgen!!! Maar nee, hij schiet nog liever op de Vlamingen ! Onbegrijpelijk! Als ze op je linkerwang slaan, bied dan je rechterwang aan: staat dat niet in de bijbel??? En is Leterme geen tsjeef??? Zijn 5 minuten politieke moed zou hij nu in daden kunnen omzetten , en meeduwen aan de kar, maar , andere machten dan zijn Vlaming zijn , hebben hem nu in hun macht: geld en postjes!!! En daarvoor loopt hij gewillig aan de leiband van Reynders en consoorten. |
Citaat:
Helaas : pindakaas Hij zit in ee"n regering van lopende zaken : BHV stoemings splitsen is bijvoorbeeld géén lopende zaak... "Op de Walen schieten" is de rol van de winnaars van de verkiezingen, maar of het zo "vooruit" zal gaan is een andere vraag. |
Citaat:
|
Pfff, ze moeten dat wel zeggen als ze niet willen laten uitschijnen dat ze Belgie laten verrotten.
Das gelijk de verliezer die van de winnaar zegt hoe fantastisch hij wel niet gespeeld heeft. Omgekkerde eigen lof. |
Citaat:
Mij maak je niet wijs dat hij "niets" kan doen om de franstaligen op andere gedachten te brengen, al is het maar door de waarheid over het federaal budget niet te verdraaien!! |
Citaat:
Hij heeft zelf meermaals zijn ontslag gegeven als formateur omdat hij er niet uitraakte met de Franstaligen over het communautaire. Hoe zou hij nu dan wel de franstalige "op andere gedachten" kunnen brengen ? Waar verdraait Leterme de waarheid over het federaal budget ? |
Citaat:
Maar die vertikt het haar werk waar men verleden jaar op gestopt is verder af te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist dat het erg gesteld was met B. en zijn geschiedenis, maar om nu te stellen dat er nooit één gezeten heeft die een strategische beslissing kon nemen ... (ze konden wel honderden strategische beslissingen nemen om de Vlamingen uit te melken ...) Maar wat ik wou zeggen: ik heb zo'n gevoel aan mijn water dat de kiezer zal laten blijken dat hij de communicatie van Leterme het laatste jaar niet kan smaken. Telkens weer zingt Leterme zijn liedje dat zijn loslopende regering dit en dat en zus en zo doet ... op een manier die zagerig, klagerig enz. aandoet. Ach, we zien wel bij de volgende verkiezingen. |
Ik vind het wel eigenaardig dat toen Leterme een normale regering vormd... door iedereen voor een klungelaar werd uitgescholden... en hij niets maar ook niets goed kon doen bij onze 'Vlaamse' media...
En nu... nu hij bijna niets kan uitsteken én enorm gedragen wordt door de sterke economische Duitse groei, wordt hij als een buitengewoon bekwame mirakelman voorgesteld... Het feit dat hij geen enkele Vlaamse reflex meer heeft, zal daar wel veel toe bijgedragen hebben... Toen hij stelde dat dit land niet meer te besturen viel en dus grondig moest gewijzigd worden... werd hij als een melaatse behandeld (iedereen zal zich waarschijnlijk de gelaatsuitdrukkingen nog herinneren van Kathleen Cools, Lieven Verstraeten, Ivan De Vadder, LIesbeth Imbo enz)... en nu hij beweert dat die land loopt als een trein... glimmen de gezichten van onze 'Vlaamse' journalisten... en wordt hij als god in België behandeld... :lol: Sukkelaars... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erger nog: zelfs jij kunt dat ook. Het volstaat naar de desbetreffende draad destijds te kijken; of naar de berichten in de pers daags en enkele dagen na dat gebeuren. |
Citaat:
Je kan het dus niet uitleggen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be