![]() |
België - Zweden 1-0
Er wordt wel eens beweerd dat België niet werkt, maar Herman Van Molle die vaak in Zweden verblijft, stelt in Humo dat BE een fantastisch land is voor de sociale zekerheid.
Van andere buitenlanders hoor je dat ook altijd. Voor ons is dat zo normaal dat we niet eens beseffen dat het in andere landen niet zo is. In Zweden zou je voor een operatie die in BE in 2 weken kon gebeuren op zijn minst een jaar moeten wachten; om maar een voorbeeld te geven. |
Fout. De sociale zekerheid is in die landen toppie (Zweden-Noorwegen).
Alleen het medisch systeem suckt, dat klopt [weet ik uit eigen ervaring] omdat het te gereguleerd is. En omda ge hier kunt kiezen welken doctoor ge hebt, en met hem persoonlijk kunt afspreken. Medisch systeem =/= sociale zekerheid. |
Citaat:
|
*Dubbel*
|
Citaat:
|
ik stel voor te doen zoals de fransen met onze elektriciteit. De Hollanders onze gezondheidszorg laten betalen.
Als ze naar hier komen, dubbel tarief aanrekenen. |
Citaat:
PS: Ik zou me voor geen goud willen laten behandelen door zo'n Belgische kwakzalver. Ik ben zuinig op m'n gezondheid; goedkoop is duurkoop! |
Excuseer ons voor Poppel, normaal doet hij nooit zo. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Herman van Molle?
Is dat diene die fier zijn t-shirt met Ché Gevara liet zien op de brt? |
Citaat:
Maar jullie hebben een gezondheidszorg die blijkbaar op geen ballen trekt. Vandaar dat ze het komen zoeken in Vlaanderen. Pasop, welgekomen hoor, daar niet van. Maar duit in het zakje doen voor de Vlamingen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk het niet. Henry is wel kanshebber, dat is een rabiate Nederlanderhater. |
Citaat:
|
:cheer: hoera! België en het sz-systeem zijn gered nu :cheer:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be