![]() |
Liegen of niet: wie kan het herkennen?
Eigenlijk is het een beetje een serieuzere vraag voor K&K maar ik wist niet waar ik het anders zou posten :P
Is er iemand hier bedreven in het herkennen of iemand liegt of niet, aan de hand van hoe de ogen bewegen? Ik heb namelijk net gekeken naar de uitzending Area 51 declassified van National Geographic, en ik ben wel benieuwd waar er gelogen wordt :P |
Goh, ik heb hier al veel over gelezen en zo, en denk voor mezelf wel steeds te herkennen of iemand liegt of niet, maar durf die persoon daar dan niet mee te confronteren, want ik geloof niet echt in het feit dat mensen altijd zichzelf verraden met lichaamstaal
|
Citaat:
|
Vraag eens aan die zelfverklaarde pro-pokeraars, die zouden dat toch moeten kunnen ;-)
|
Ik herken het meestal wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb het gevoel dat ge naar iets verwijst hier op het forum maar ik heb geen idee wat. :-D |
Citaat:
Weet je nog, toen je je verkracht voelde laatst...? ;) |
Citaat:
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat het een meisje is en geen dubbelnick van een man. Er is een gebruikster met dezelfde naam en schrijfwijze op het islamitisch forum ansaar.nl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb het over de publieke berichtjes hoor ;-) Er waren geen prive berichten ofzo... ;-) |
Bwuuuuurpz
|
Citaat:
1) Wat heb je vandaag al allemaal gedronken? 2) Wat drink je nu? 3) Wat ga je straks drinken? :cheer: ik em zin in wiksie :cheer: |
Citaat:
2. 2 jaar oude duvel 3. een Hopsinjoorke Wiksie voor andere keer ;-) |
GlenDronach al geprobeerd? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is er hier geen in de buurt :-( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be