![]() |
taalcorrectietoets bij het dialoogvenster
ik zag een forum met een taalcorrectietoets bij het dialoogvenster
knap hoor dan is het gedaan met de pretenties van al die zelfuitgeroepen taalcorrectoren en gedaan met een groot deel van het editen van je eigen tik- en taalfouten achteraf correcte teksten voor iedereen! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben op zoek naar die corrector na firfox gedownload te hebben en inderdaad firfox wordt rood onderlijnd. Die corrector heeft zichzelf blijkbaar ingesteld. Maar ik weet niet of ik die firefox wel mag als browser, goed mogelijk dat ik hem er subiet weer uitgooi. Ik kan bv de tekstgrootte niet meer op 125% zetten, dus staat de bril nu op. |
Citaat:
Terloops, een spellingcorrector zal je d-t fouten (en veel andere) waarschijnijk niet zien. |
Citaat:
Merci voor ctrl + |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn in Spanje gekochte laptop ondersteunt de Nederlandse versie niet, dus geen ervaring daarmee. Ik zou daarvoor Office Proofing Tools Dutch bij Microsoft moeten downloaden of laten installeren bij mijn Spaanse dealer, denk ik. |
firefox keurt contreiën af, en de woordenboeken staan er vol van, hij wil kontreïen
:-( |
u bedoelt 'hij wil kontrijen'?
|
Citaat:
|
Sorry, ik had u oorspronkelijk verkeerd verstaan :-/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja al die add-ons, dat vertraagt toch maar het surfen |
Citaat:
Denk je niet dat je ondertussen zowat de gedogen clown van het huis bent ? |
Valkuil.net is een automatische spellingcorrector voor het Nederlands die zowel gewone typefouten als grammaticale fouten en verwarringen tussen bestaande woorden opspoort. Het is in de basis een webservice (CLAM), waarboven een webapplicatie is ontwikkeld.
|
Citaat:
Wat vind je van het woord "vanaf" ? |
in firefox kan je geen afzonderlijk venster sluiten, ik krijg er altijd twee of meer voorgeschoteld om te sluiten, en dan kom je terug op je bureaublad offline
|
ik heb eens een langere tekst voorgelegd aan de academische correctiewebsite van Valkuil 20 blz
leuk experiment voor wie zich eens goed wil doodlachen over de nog altijd steevast hubris-achtige correctie-pretenties online |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be