![]() |
Van Aelst geeft er nog eens een lap op: solidair met de Turken
Hoe groot zou de invloed zijn van zijn verklaringen op de top van de nva, en op de compromis-bereidheid van de Franstaligen ?
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...met-walen.aspx titel: "Nog perfect solidair met Turken, maar niet meer met Walen" Zijn visie: Citaat:
|
Van Aelst for president;-)
|
Altijd veel respect gehad voor Vic.
Zijn uitspraken zijn uiteraard een onderdeel van de diepere en meer verscholen strategie van de NVA. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...ms-belang.aspx Let op: ik ben en blijf nog steeds applaudiseren voor de NVA. Evenwel ben ik niet blind voor de feiten. Een greep in de inconsequenties die ze ooit zullen moeten verklaren. - "wij zijn tegen het CS want dat is antidemocratisch" <-> CS toepassen - "wij willen België helemaal niet splitsen" <-> NVA programma |
Er zullen dan ook veel meer Turkse Nederlandstalige kiezers in Vlaanderen op de NVA stemmen, dan Franstaligen.
Verstandige electorale verkiezingsrethoriek voor de gemeenteverkiezingen van 2012. |
excellent
|
:cheer: özgürlük, eşitlik, kardeşlik !!! :cheer:
|
Citaat:
Edit: Ik ga niet beweren dat hij geen punt heeft en dat het electoraal misschien niet zo'n slecht idee is, komt hij hier wel over als een blaaskaak. |
Hij heeft wel een punt, waarom denk je dat de Franstaligen Vlaanderen bij België willen houden? Ik zal het hint geven; het is niet omdat ze onze cultuur en taal zo intrigerend vinden.
|
Mag ik zelf kiezen met wie ik solidair wil zijn? Taal speelt daar hoegenaamd geen rol bij.
|
Citaat:
|
Turken hebben nog een zekere coolheidfactor. Hij heeft gelijk hen boven andere groepen te verkiezen wat de niet-Westerse allochtonen betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin te denken dat die man een mol van de BUB is, gestuurd om het Vlaams-nationalisme belachelijk te maken. :?
|
Citaat:
of van koning *Albert* |
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel... Kunnen ze die man geen zwijgverbod opleggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be