Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Agentje klopterop slaat weer toe. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155739)

giserke 27 mei 2011 16:39

Agentje klopterop slaat weer toe.

Deze keer in Spanje.

Aanzie deze schokkende beelden van politiegeweld.
Zoals je kunt zien, beleven die stomme flikken weer de lol van hun leven.
Onschuldige betogers afmeppen.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110527_100

Marxmannetje 27 mei 2011 18:02

"Mama, ik wil later politieagent worden en burgers die in opstand komen tegen het regime ,die ik dien als een trouwe hond, zonder reden neerkloppen..."

Ik vraag mij of die politiemannen ook vrouw en kinderen hebben, of eigenlijk een leven hebben buiten de robot van de staat te zijn.

zonbron 27 mei 2011 19:55

eno2 27 mei 2011 20:15

er zijn iets meer dan dertig gewonden, waarvan dertig agenten

kiko 27 mei 2011 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5478313)
Deze keer in Spanje.

Aanzie deze schokkende beelden van politiegeweld.
Zoals je kunt zien, beleven die stomme flikken weer de lol van hun leven.
Onschuldige betogers afmeppen.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110527_100

Waar zijn die schokkende beelden ? Ik zie niets speciaals.

zonbron 27 mei 2011 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5478587)
Waar zijn die schokkende beelden ? Ik zie niets speciaals.

Niets te zien hier.:roll: Doorgaan...

kameleon 27 mei 2011 21:21

Na Mohammed Bouazizi zal het nu Jesus Dios zijn die zichzelf in brand stak en een revolutie ontketende in het corrupte Zuid-Europa.

Frans Oghtendlicht 27 mei 2011 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5478572)
er zijn iets meer dan dertig gewonden, waarvan dertig agenten

Spijtig van die "iets meer dan" :(

k9 27 mei 2011 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5478459)
Ik vraag mij of die politiemannen ook vrouw en kinderen hebben, of eigenlijk een leven hebben buiten de robot van de staat te zijn.

ALs dat geen compleet debiele opmerking is weet ik het niet. beetje gebrainwashed?

Savatage 27 mei 2011 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5478459)

Uiteraard hebben ze dat, het zijn ook gewoon mensen zoals iedereen.

zonbron 27 mei 2011 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5478673)

Fail, niet zoals iedereen.

Johan Bollen 27 mei 2011 23:50

De recente film 'Battle in Seattle' geeft een interessant relaas van de betogingen tegen het WTO in Seattle. Zowel de kant van de betogers als van de politie worden belicht. Hopelijk wordt de film ook beschikbaar gemaakt voor het Europees publiek.

giserke 27 mei 2011 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5478673)

Dat kan absolut niet. Mensen zoals iedereen worden geen flik.

Je moet compleet je zelfrespect verliezen om bij de flikken te gaan, ofwel geen hersens in je kop hebben.
Maar ik vermoed bij veel van die gasten is dat van beiden wat. Geen zelfrespect en geen hersens.

Johan Bollen 28 mei 2011 00:11

In Bolivia zou dat niet lukken zo een betoging uit elkaar slaan. Daar worden betogers meer gerespecteerd en gevreesd, want die laten zich niet zo doen. Die verdedigen elkaar. Vroeger begon men er dan op te schieten. Nu respecteert men het protest.

Mensen zoals die PPer in Spanje die enkel propere straten willen zien maar geen gehoor hebben naar de eisen van de betogers heb je overal. Fascistoïde wordt dat soms genoemd. (Ondertussen besef ik dat dat woord iets gecompliceerder is dan de populaire betekenis die eraan gegeven wordt maar kom).

donzigschaap 28 mei 2011 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 5478679)
De recente film 'Battle in Seattle' geeft een interessant relaas van de betogingen tegen het WTO in Seattle. Zowel de kant van de betogers als van de politie worden belicht. Hopelijk wordt de film ook beschikbaar gemaakt voor het Europees publiek.

http://www.cosmox.be/film/battle-in-...-8713045214968 ;)

zonbron 28 mei 2011 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 5478687)
In Bolivia zou dat niet lukken zo een betoging uit elkaar slaan. Daar worden betogers meer gerespecteerd en gevreesd, want die laten zich niet zo doen. Die verdedigen elkaar. Vroeger begon men er dan op te schieten. Nu respecteert men het protest.

Mensen zoals die PPer in Spanje die enkel propere straten willen zien maar geen gehoor hebben naar de eisen van de betogers heb je overal. Fascistoïde wordt dat soms genoemd. (Ondertussen besef ik dat dat woord iets gecompliceerder is dan de populaire betekenis die eraan gegeven wordt maar kom).

2

Savatage 28 mei 2011 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5478680)
Dat kan absolut niet. Mensen zoals iedereen worden geen flik.

Je moet compleet je zelfrespect verliezen om bij de flikken te gaan, ofwel geen hersens in je kop hebben.
Maar ik vermoed bij veel van die gasten is dat van beiden wat. Geen zelfrespect en geen hersens.

Wat voor simplistisch gezever is dat nu? Net alsof het allemaal hersenloze agressievelingen zijn.

zonbron 28 mei 2011 00:56

Citaat:

Even The Troops Are Waking Up
Video

Marxmannetje 28 mei 2011 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 5478668)
ALs dat geen compleet debiele opmerking is weet ik het niet. beetje gebrainwashed?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze zomaar op die burgers gaan kloppen. Dat zijn ook maar mensen hoor, net als die politieagenten.

"Rellen zijn de taal van degene waar niet naar geluisterd wordt." - Nelson Mandela

Savatage 28 mei 2011 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5478764)
Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze zomaar op die burgers gaan kloppen. Dat zijn ook maar mensen hoor, net als die politieagenten.

Ze kloppen ook niet zomaar op burgers he. Die mensen wisten goed genoeg dat ze daar niet mochten zijn. Nu dat is nog geen reden om erop te kloppen, maar als ze gewoon thuis waren gebleven hadden ze geen klop gehad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be