![]() |
Wat vonden jullie van het debat tussen Stevaert, Verhofstadt en Leterme?
Persoonlijk vond ik Verhofstadt nogal arrogant uit de hoek komen. Hij schijnt er alles aan te doen om het te doen lijken dat Paars nodig is. Enkele keren deed hij uitschijnen dat CD&V/N-VA van plan is alle goede verwezenlijkingen van Paars kapot te maken en dat het onder de CD&V alleen slecht kan zijn. Dat vind ik nogal een lage manier van discussiƫren, want op inhoudelijk vlak houdt zoiets niets in. Stevaert was opnieuw zeer grappig. Die man doet er werkelijk alles aan om sympathiek over te komen. Een goede strategie natuurlijk, maar veel heb je daar niet aan. Leterme heeft zichzelf goed verdedigd, dan nog in een debat met 2 tegen 1. Het is natuurlijk niet gemakkelijk als Verhofstadt met uitspraken van CD&V'ers begint te gooien, maar ik vond dat Leterme dit goed afhandelde door te zeggen dat hij evengoed met uitspraken van VLD'ers kon gooien. Het grofste was hoe Verhofstadt en Stevaert over Bourgeois praatten. Doen uitschijnen alsof hij de duivel zelf is is wel heel laag, zeker over iemand die heel serieus met z'n job bezig is. Dat ze het zo benaderden toont genoeg hoe populistisch die mannen wel ingesteld zijn; het volk manipuleren i.p.v. informeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be