![]() |
De media doet alles wat mogelijk is om regeerakkoord nogmaals te verhinderen
Regeerakkoord is noodzakkelijk om het land opnieuw in goede banen te leiden.
Regeerakkoord is op dit ogenblik heel belangrijk om kosten te besparen, evenwicht te verzekeren en vooruigang te kunnen boeken in de economie en in alle andere aspecten. Regeerakkoord is niet interessant voor diegenen die schuldig zijn voor het grotste deel van de huidige problemen in het land. En ze doen echter hun best om het regeerakkoord te verhinderen. Het schuld ligt grotendeels bij de media. Ofwel voelt de vierde schaduwmacht zich helemaal niet verantwoordelijk voor de gevolgen van de lobby die gepubliceerd wordt, ofwel hebben die bureaucraten zichzelf voolledig verantwoordelijk gesteld om iedereen te manipuleren. Het lijkt me alsof ze anarchisme beïnvloeden en stimuleren in het land. Beseffen ze echt niet dat ze het publiek daarmee afleiden van de belangrijkste en grootste problemen of is het "misschien" toch de bedoeling precies? De media doet dus alles wat mogelijk is om het negatief atmosfeer tussen de allochtonen en autochtonen zo veel mogelijk te bekrachtigen. Ze doen bovendien hun best om de reputatie van een "Belg" en "België" te beschadigen: alles is "vlaams" aan het worden... Is dat het grootste of een echt groot probleem in het land? Hoe kan dat dat "een paar" redacteurs en een paar politici alles, wat nog goed is in het land, proberen te verrotten? |
Please don't feed the troll. Dank.
|
Citaat:
wat wil je met je idiote post zeggen? wie is een troll, godverdomme? Probeer volgende keer ergens anders te spelen als je geen zin hebt om te discusseren!! Duidelijk??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier een paar voorbeelden; selectie van feiten (constant) en oneerlijke wijze om titel en inhoud van nieuws te bepalen; http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=3L3AQ0JB http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110530_056 http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9Q3ASFOM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ QuasiX
Citaat:
|
Citaat:
Daarom ook kreeg/krijg je geen enkele inhoudelijk reactie. |
Citaat:
Zomaar met blablabla gaat het niet éh. Je zegt "de reputatie is zodanig negatief geworden"... maar het zijn maar woorden... het is niet negatief geworden. Het wordt negatief gepubliceerd. Vlaamse (persoonlijke-individugebonden) "belangen". |
Citaat:
Nu moeten sommiggen beetje opletten met wat ze schrijven en zeggen, net als de media. Ik kan lang proberen te overeenkomen, maar als ik "mijn" "oorlog" begin, ai-ai-ai dan. |
Terwijl hij net hetzelfde doet. ^^
Hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt beslist nog wel goed met je..hoop ik althans. Tracht misschien ook je wereldbeeld wat te verbreden want als je enkel het nieuwsblad leest kan het haast niet anders dan dat je een bekrompen geest krijgt, niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be