Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   De media doet alles wat mogelijk is om regeerakkoord nogmaals te verhinderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155860)

QuasiX 31 mei 2011 10:59

De media doet alles wat mogelijk is om regeerakkoord nogmaals te verhinderen

Regeerakkoord is noodzakkelijk om het land opnieuw in goede banen te leiden.

Regeerakkoord is op dit ogenblik heel belangrijk om kosten te besparen, evenwicht te verzekeren en vooruigang te kunnen boeken in de economie en in alle andere aspecten.

Regeerakkoord is niet interessant voor diegenen die schuldig zijn voor het grotste deel van de huidige problemen in het land. En ze doen echter hun best om het regeerakkoord te verhinderen.

Het schuld ligt grotendeels bij de media. Ofwel voelt de vierde schaduwmacht zich helemaal niet verantwoordelijk voor de gevolgen van de lobby die gepubliceerd wordt, ofwel hebben die bureaucraten zichzelf voolledig verantwoordelijk gesteld om iedereen te manipuleren.

Het lijkt me alsof ze anarchisme beïnvloeden en stimuleren in het land. Beseffen ze echt niet dat ze het publiek daarmee afleiden van de belangrijkste en grootste problemen of is het "misschien" toch de bedoeling precies?

De media doet dus alles wat mogelijk is om het negatief atmosfeer tussen de allochtonen en autochtonen zo veel mogelijk te bekrachtigen. Ze doen bovendien hun best om de reputatie van een "Belg" en "België" te beschadigen: alles is "vlaams" aan het worden... Is dat het grootste of een echt groot probleem in het land? Hoe kan dat dat "een paar" redacteurs en een paar politici alles, wat nog goed is in het land, proberen te verrotten?

fox 31 mei 2011 11:02

Please don't feed the troll. Dank.

QuasiX 31 mei 2011 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5483199)

stop dan trollen jij... hey!!!!!!!!!

wat wil je met je idiote post zeggen?
wie is een troll, godverdomme?
Probeer volgende keer ergens anders te spelen als je geen zin hebt om te discusseren!!

Duidelijk???

EddyBal 31 mei 2011 11:32

Citaat:

:thumbsup:

SDG 31 mei 2011 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5483193)
Ze doen bovendien hun best om de reputatie van een "Belg" en "België" te beschadigen: alles is "vlaams" aan het worden...

Kun je even duiden over welke media we het hier precies hebben?

fox 31 mei 2011 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5483270)

http://forum.politics.be/showpost.ph...99&postcount=2

QuasiX 31 mei 2011 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5483270)

Tuurlijk. Het Nieuwsblad is een voorbeeld;
hier een paar voorbeelden; selectie van feiten (constant) en oneerlijke wijze om titel en inhoud van nieuws te bepalen;
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=3L3AQ0JB
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110530_056
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9Q3ASFOM

QuasiX 31 mei 2011 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5483285)

Maak dat je weg surft, fox!

QuasiX 31 mei 2011 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5483260)
:thumbsup:

Hij had je toch gevraagd om hem niet te voeden !?

Snerror 31 mei 2011 16:07

Citaat:

Np.

quercus 31 mei 2011 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5483214)
stop dan trollen jij... hey!!!!!!!!!

wat wil je met je idiote post zeggen?
wie is een troll, godverdomme?
Probeer volgende keer ergens anders te spelen als je geen zin hebt om te discusseren!!

Duidelijk???

Hola ventje! Een beetje stijl mag best op dit forum. Laat dat vloeken dus maar, het heeft geen pas.

quercus 31 mei 2011 16:45

@ QuasiX

Citaat:

De media doet dus alles wat mogelijk is om het negatief atmosfeer tussen de allochtonen en autochtonen zo veel mogelijk te bekrachtigen. Ze doen bovendien hun best om de reputatie van een "Belg" en "België" te beschadigen: alles is "vlaams" aan het worden... Is dat het grootste of een echt groot probleem in het land? Hoe kan dat dat "een paar" redacteurs en een paar politici alles, wat nog goed is in het land, proberen te verrotten?
Die reputatie is zodanig negatief geworden dat het beter is elke verwijzing naar dat koekoeksland zoveel mogelijk ter vermijden. België ligt met de doodsreutel.

artisjok 31 mei 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5483193)
Regeerakkoord is noodzakkelijk om het land opnieuw in goede banen te leiden.

Regeerakkoord is op dit ogenblik heel belangrijk om kosten te besparen, evenwicht te verzekeren en vooruigang te kunnen boeken in de economie en in alle andere aspecten.

Regeerakkoord is niet interessant voor diegenen die schuldig zijn voor het grotste deel van de huidige problemen in het land. En ze doen echter hun best om het regeerakkoord te verhinderen.

Het schuld ligt grotendeels bij de media. Ofwel voelt de vierde schaduwmacht zich helemaal niet verantwoordelijk voor de gevolgen van de lobby die gepubliceerd wordt, ofwel hebben die bureaucraten zichzelf voolledig verantwoordelijk gesteld om iedereen te manipuleren.

Het lijkt me alsof ze anarchisme beïnvloeden en stimuleren in het land. Beseffen ze echt niet dat ze het publiek daarmee afleiden van de belangrijkste en grootste problemen of is het "misschien" toch de bedoeling precies?

Hier is niet veel tegen in te brengen, behalve hier of daar een komma.

Daarom ook kreeg/krijg je geen enkele inhoudelijk reactie.

QuasiX 31 mei 2011 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5484065)
@ QuasiX

Die reputatie is zodanig negatief geworden dat het beter is elke verwijzing naar dat koekoeksland zoveel mogelijk ter vermijden. België ligt met de doodsreutel.

Ai.
Zomaar met blablabla gaat het niet éh. Je zegt "de reputatie is zodanig negatief geworden"... maar het zijn maar woorden... het is niet negatief geworden. Het wordt negatief gepubliceerd. Vlaamse (persoonlijke-individugebonden) "belangen".

QuasiX 31 mei 2011 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5484267)
Hier is niet veel tegen in te brengen, behalve hier of daar een komma.

Daarom ook kreeg/krijg je geen enkele inhoudelijk reactie.

Ik denk het ook. Want de manier waarop ze je willen monddood maken vind ik al niet correct. Voor een strijd bestaat er altijd een tegenstrijd/verdediging!

Nu moeten sommiggen beetje opletten met wat ze schrijven en zeggen, net als de media. Ik kan lang proberen te overeenkomen, maar als ik "mijn" "oorlog" begin, ai-ai-ai dan.

Snerror 31 mei 2011 19:01

Terwijl hij net hetzelfde doet. ^^
Hypocriet.

quercus 1 juni 2011 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5484363)
Ai.
Zomaar met blablabla gaat het niet éh. Je zegt "de reputatie is zodanig negatief geworden"... maar het zijn maar woorden... het is niet negatief geworden. Het wordt negatief gepubliceerd. Vlaamse (persoonlijke-individugebonden) "belangen".

Het is in feite zeer eenvoudig. Jij bent een verwoede Belgicist. Jij vindt dat alle heil van La Belgique komt. Ik ben overtuigd Vlaamsgezind. Ik ben de mening toegedaan dat het in het belang van de Vlamingen is dat ze zo weinig mogelijk afhankelijk zijn van het Belgisch federaal niveau. Dit kan slechts bereikt worden via een staatshervorming die van la Belgique een feitelijke confederatie maakt. Zolang de Franstaligen daar vierkant tegen zijn blijft er ons slechts één alternatief: Vlaamse onafhankelijkheid. Het feit dat u dat niet bevalt is irrelevant.

system 1 juni 2011 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5485373)
Het is in feite zeer eenvoudig. Jij bent een verwoede Belgicist. Jij vindt dat alle heil van La Belgique komt. Ik ben overtuigd Vlaamsgezind. Ik ben de mening toegedaan dat het in het belang van de Vlamingen is dat ze zo weinig mogelijk afhankelijk zijn van het Belgisch federaal niveau. Dit kan slechts bereikt worden via een staatshervorming die van la Belgique een feitelijke confederatie maakt. Zolang de Franstaligen daar vierkant tegen zijn blijft er ons slechts één alternatief: Vlaamse onafhankelijkheid. Het feit dat u dat niet bevalt is irrelevant.

U lijkt me meer een 'Hollandist' die voorop loopt verwoed zwaaiend met de Hollandse Prinsenvlag. Zou het zo niet zijn?

Bokkenreyder 1 juni 2011 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5485404)
U lijkt me meer een 'Hollandist' die voorop loopt verwoed zwaaiend met de Hollandse Prinsenvlag. Zou het zo niet zijn?

Nu eerlijk gezegd: liever de sympathieke, menselijke en open Oranjes dan onder de koude, wereldvreemde en starre van Saksen-Coburgs.

Ambiorix1 1 juni 2011 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5483295)
Tuurlijk. Het Nieuwsblad is een voorbeeld;
hier een paar voorbeelden; selectie van feiten (constant) en oneerlijke wijze om titel en inhoud van nieuws te bepalen;
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=3L3AQ0JB
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110530_056
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9Q3ASFOM

Tja..wat is hier mis mee...je ziet spoken meer is het niet.
Het komt beslist nog wel goed met je..hoop ik althans.

Tracht misschien ook je wereldbeeld wat te verbreden want als je enkel het nieuwsblad leest kan het haast niet anders dan dat je een bekrompen geest krijgt, niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be