![]() |
Financiële beleggingen
Beleggen jullie je geld? Zoja, waarin dan? Ik krijg de indruk dat weinig mensen hier in België zich bezighouden met het beheer van hun geld en alles simpelweg bij de bank in cash aanhouden. Is dat bij jullie het geval?
|
Op dit ogenblik:
Een traditionele spaarrekening Fondsen Aandelen Vreemde valuta (en goud, ben vergeten op 'Anderen' te stemmen) |
Goud (en andere edelmetalen) hoort bij nr.5, onder futures. Ik had het er ook apart bij kunnen zetten.
|
Citaat:
Dan mag in sommige gevallen de belastingsbetaler hiervoor opdraaien. |
Het gros van mijn geld zit verdeeld over spaarrekeningen, aandelen en obligaties; Ik bezit ook een (klein) beetje goud.
Fondsen lijken mij niet echt interessant en futures zijn voor mij te volatiel. Sommige van mijn beleggingen zijn in vreemde valuta, maar ik houd geen vreemde valuta in cash aan. |
Al mijn geld gaat naar mezelf. Ik kan geen betere belegging inbeelden.
|
Fondsen, aandelen in industrie die ik begrijp en ken, en cash (spaarrekening).
Binnenkort investeer ik waarschijnlijk in keramiek. |
Slimme jongens investeren nu in antiek
De prijzen zijn gekelderd. Koopjes kan je doen op Ebay. Pas wel op voor fake. Koop daarom een goed gids over antiek. |
Citaat:
Het is door mensen als jij dat banken rijk worden! Haha! |
Ik zou graag hebben dat jullie beleggen in anderen, zoals in Eno2 bv
want die zou graag beginnen met het verhuren van Nissan Leaf in een streek waar nauwelijks openbaar vervoer is in de week en al zeker helemaal niet in het week-end Fondsen en hun te verwachten rendement kunnen onderhandeld worden en toegezegd via PB en e-mail |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben nog niet beursgenoteerd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog twee obligaties lopen maar nieuwe kopen doe ik nu niet. Gisteren nog 200 stuks Belgacom gekocht aan 23,98 euro. |
Ik zit 92% in kluis-zilver en 8% in euro's.
(afgekeken van fractionele reserve banksysteem, maar omgedraaid) |
Citaat:
|
Citaat:
Niettemin wens ik u veel geluk met uw 200 papieren beloftes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be