Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Handtassen verbieden wegens uitlokken van crimininaliteit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155928)

Ratatosk 31 mei 2011 21:22

Handtassen verbieden wegens uitlokken van crimininaliteit.

Citaat:

Reizigster verzet zich tegen handtasdiefstal, valt op sporen en wordt aangereden
Citaat:

In het Brusselse metrostation Clémenceau is vanavond een reizigster zwaargewond geraakt toen ze zich verzette tegen een handtasdiefstal en op de sporen terechtkwam. Dat meldt de MIVB. Een aankomend metrostel kon remmen, maar raakte de vrouw toch licht. Zij is overgebracht naar het Sint-Pietersziekenhuis. De dader van de handtasdiefstal kon ontkomen. Door het gebeuren is het metroverkeer op de lijnen 2 en 6 tijdelijk onderbroken.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ngereden.dhtml

Duidelijk dat handtassen aanzetten tot geweldadig en crimineel gedrag. Een jonge slachtoffer werd door de dame in kwestie uitgedaagd door haar handtas. De enigste reactie die de jongen had door zijn arme achtergrond was om de handtas te lenen. Echter was deze vrouw geweldadig en probeerde ze de jonge man te verwonden. Gelukkig kon de jonge mand aan deze agressie ontsnappen. Echter had de politie weer medelijden met het slachtoffer ipv de dader.

Sorry, eventjes een rode bril opgezet.

Blijkbaar vinden sommigen op deze forum een schande dat een partij gadgets uitdeelt maar vinden ze het normaal dat aan deze gevallen van agressie gebeurd. Ik hoor nooit hun verontwaardiging over dergelijke feiten. Ze moeten zich schamen.

Rudy 1 juni 2011 16:10

Zever.

Cynara Cardunculus 1 juni 2011 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5485862)
Zever.

zever over de sleutelhangers? of zever of het feit dat die agressieve dame aan uitlokking deed?

Ratatosk 1 juni 2011 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda (Bericht 5485919)
En verwacht je veel repliek op die karikaturale post?

Ik verwacht dat men op de boodschapper schiet ipv de boodschap.

Rudy 1 juni 2011 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5485906)
zever over de sleutelhangers? of zever of het feit dat die agressieve dame aan uitlokking deed?

De kwestie van de sleutelhangers is niet meer dan symboliek. Uiteindelijk best niet meer dan een grappige kwestie.

Ratatosk 1 juni 2011 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda (Bericht 5486089)
Nee, jij verwacht verontwaardiging nog voor het gepost was. Je wilde dat iemand anders het gepost had en er al massas verontwaardigingen waren.

Zo maak je nogal een karikatuur van je boodschap. Iets dat niet serieus genomen kan worden.

Zie mijn vorige bericht.

Dixie 1 juni 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5485948)
Ik verwacht dat men op de boodschapper schiet ipv de boodschap.

ik ook...:-(

Vigilante VL 1 juni 2011 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda (Bericht 5486144)
Waarom zou men niet op de boodschapper schieten die met zulks lakonieke boodschap komt aandraven? Vanzelfsprekend.

Is het allemaal een beetje te veel gonzo voor jou, rode reetkever? Is het allemaal te weinig in verbloemende politiek-correcte pisdoeken gewikkelde nonsens? Ga terug het logo van Plankeldael wat opluisteren, maar niet te ver weglopen want dan komt ge in Hofstade terecht.

Wisord 1 juni 2011 18:43

Na de plofkoffers op geldtransporten gaan we nu de plofhandtas invoeren.

hurricane 1 juni 2011 18:59

Ne poot afkappen bij diefstal. Wedden dat dat soort akkefietjes niet meer gebeuren ?

Rudy 1 juni 2011 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5486254)
Ne poot afkappen bij diefstal. Wedden dat dat soort akkefietjes niet meer gebeuren ?

Sorry. Ik heb geen zin levenslang te betalen voor iemand met een beperking. Heb je geen goedkoper alternatief ?

SDX 1 juni 2011 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5486625)
Sorry. Ik heb geen zin levenslang te betalen voor iemand met een beperking. Heb je geen goedkoper alternatief ?

Gratis reis naar Mekka?

Te voet!

Rudy 1 juni 2011 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5486629)
Gratis reis naar Mekka?

Te voet!

SDX. Da's een vuile. Foei.
Daarbij. Jij komt in Mekka niet binnen, tenzij je familie bent van Jan Leyers.

SDX 1 juni 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5486636)
SDX. Da's een vuile. Foei.
Daarbij. Jij komt in Mekka niet binnen, tenzij je familie bent van Jan Leyers.

Jan Leyers geraakte er ook niet in, bovendien heb ik niks te zoeken in Mekka en ben ik geen tasjesdief eh!

Marxmannetje 2 juni 2011 11:12

Citaat:

Handtassen verbieden wegens uitlokken van crimininaliteit.
Precies een rode handdoek waarmee je de stier op stang jaagt <_<

manta 2 juni 2011 11:28

In een auto mag je ook geen waardevolle spullen laten liggen, waarom dan een waardevolle handtas losjes aan de arm laten hangen ???

alice 2 juni 2011 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5487145)
In een auto mag je ook geen waardevolle spullen laten liggen, waarom dan een waardevolle handtas losjes aan de arm laten hangen ???

Ja zeg kan het nog idioter?
Ga jij nu bepalen dat vrouwen maar met een plastiek zak van de Aldi door het leven moeten omdat die " kansarmen" met hun poten niet van andermans spullen kunnen afblijven?
Ik zou mijn handtas ook niet afgeven hoor, ookal is die best duur!;-)

manta 2 juni 2011 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5487418)
Ja zeg kan het nog idioter?
Ga jij nu bepalen dat vrouwen maar met een plastiek zak van de Aldi door het leven moeten omdat die " kansarmen" met hun poten niet van andermans spullen kunnen afblijven?
Ik zou mijn handtas ook niet afgeven hoor, ookal is die best duur!;-)

Ze bepalen toch ook wat ik in m'n afgesloten auto mag laten liggen ... :-P

MakingProgress 2 juni 2011 15:01

Dat allemaal heeft niets te maken met rooie rakkers of poco's of criminelen beschermen, maar veel meer met verzekeringsmaatschappijen die een excuus zoeken om niet uit te moeten betalen.

alice 2 juni 2011 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5487432)
Ze bepalen toch ook wat ik in m'n afgesloten auto mag laten liggen ... :-P

Tja, waarschijnlijk omdat je die auto niet aan je arm kunt hangen!;-)
Evenmin kun je je handtas onbeheerd en geparkeerd achterlaten!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be