![]() |
Verhoog de kunst van het modereren door het zuurtjes-systeem
Vele draden in mededelingen en suggesties bewijzen dat er een groot gat bestaat in de kunst van het modereren op dit forum
een iets of wat actieve moderatie zou het gat dichten van de mindere maar veelvuldig herhaalde forumreglement-overtredingen door een zuurtjes- systeem in te voeren daarin zou elke overtreding die niet direct een 4-punter waard geacht wordt, maar die wel een duidelijke overtreding is, en dus duidelijk ongewenst, één zuurtje krijgen tien zulke zuurtjes zouden een vierpunter opleveren voor wat miij betreft, mag dat zelfs per vijf zuurtjes zijn op die manier zouden seriële overtreders, pesters en bullyers uiteindelijk ook tegen de lamp lopen |
Citaat:
|
Ik geef toch een zuurtje of drie voor deze openingspost ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dertig zuurtjes voor een tijdelijke ban, dat is toch een redelijk tarief tegen potentiële en operatieve seriële bully's?
|
Citaat:
Wie weet krijgt ge er nog wel eentje van andere forummers ook , pas op Eno , je staat al op 1 zuurtje van een tijdelijke ban volgens uw normen ... :-D |
Citaat:
je moet wel elk zuurtje justifiëren bij de hoofdmicro-moderator en dat ben ik, voorlopig. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch vraag ik me af waarom je zo'n fixatie hebt om forummers mekaar te laten beoordelen ... :? |
Citaat:
|
Citaat:
Over microwezentoestandjes weet ik niets, ik lees geen teksten van forum-godsdienstwaanzinnigen, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef mezelf 4 zuurtjes voor mijn vergissing |
Citaat:
Een tijdje geleden kwam je met een "plan" om posten van forummers punten te geven en zo ... :? Citaat:
Een zelfban van een maand of drie is't minste dat u moet krijgen ... :roll: |
Citaat:
Wat heb jij tegen inspraak van iedereen? Het is een van de weinige positieve voorstellen die ik hiet ooit gezien heb. Op een ander forum zag ik, dat je onder iedere kwoot kon aflezen welke forummers die kwoot positief gekwalificeerd hadden Dat is nogal eens iets anders dan de bully uithangen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be