Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Verhoog de kunst van het modereren door het zuurtjes-systeem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155929)

eno2 1 juni 2011 00:53

Verhoog de kunst van het modereren door het zuurtjes-systeem

Vele draden in mededelingen en suggesties bewijzen dat er een groot gat bestaat in de kunst van het modereren op dit forum

een iets of wat actieve moderatie zou het gat dichten van de mindere maar veelvuldig herhaalde forumreglement-overtredingen door een zuurtjes- systeem in te voeren

daarin zou elke overtreding die niet direct een 4-punter waard geacht wordt, maar die wel een duidelijke overtreding is, en dus duidelijk ongewenst, één zuurtje krijgen

tien zulke zuurtjes zouden een vierpunter opleveren

voor wat miij betreft, mag dat zelfs per vijf zuurtjes zijn

op die manier zouden seriële overtreders, pesters en bullyers uiteindelijk ook tegen de lamp lopen

Rudy 1 juni 2011 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5485100)
(...) op die manier zouden seriële overtreders, pesters en bullyers uiteindelijk ook tegen de lamp lopen

Mee eens. Toch een bescheiden suggestie: ik zou daar ook de seriële zageventen aan toevoegen.

manta 1 juni 2011 10:12

Ik geef toch een zuurtje of drie voor deze openingspost ..

eno2 2 juni 2011 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5485362)
Ik geef toch een zuurtje of drie voor deze openingspost ..

ik nomineer je voor micro-moderator

manta 2 juni 2011 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5487340)
ik nomineer je voor micro-moderator

Hups , weer 2 zuurtjes...

Raf 2 juni 2011 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5487437)
Hups , weer 2 zuurtjes...

Dat maakt dan samen een vierpunter.

eno2 2 juni 2011 15:24

dertig zuurtjes voor een tijdelijke ban, dat is toch een redelijk tarief tegen potentiële en operatieve seriële bully's?

manta 2 juni 2011 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5487540)
dertig zuurtjes voor een tijdelijke ban, dat is toch een redelijk tarief tegen potentiële en operatieve seriële bully's?

In dat geval geef ik alvast 20 zuurtjes voor de openingspost en nog eens negen voor degene die ik nu quote...
Wie weet krijgt ge er nog wel eentje van andere forummers ook , pas op Eno , je staat al op 1 zuurtje van een tijdelijke ban volgens uw normen ... :-D

eno2 2 juni 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5487650)
In dat geval geef ik alvast 20 zuurtjes voor de openingspost en nog eens negen voor degene die ik nu quote...
Wie weet krijgt ge er nog wel eentje van andere forummers ook , pas op Eno , je staat al op 1 zuurtje van een tijdelijke ban volgens uw normen ... :-D

volgens uw normen

je moet wel elk zuurtje justifiëren bij de hoofdmicro-moderator en dat ben ik, voorlopig.

eno2 7 juni 2011 17:52

Citaat:

nynorsk:
snapt iemand bovenstaand gebroebel?
0,5 zuurtjes

manta 7 juni 2011 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5488319)
volgens uw normen

je moet wel elk zuurtje justifiëren bij de hoofdmicro-moderator en dat ben ik, voorlopig.

Krijgt ge ook al microwezentjestoestanden?

Toch vraag ik me af waarom je zo'n fixatie hebt om forummers mekaar te laten beoordelen ... :?

Nynorsk 7 juni 2011 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5496436)
0,5 zuurtjes

onterecht zwart maken van iemand: 7 ton zuurtjes.

eno2 7 juni 2011 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5496570)
Krijgt ge ook al microwezentjestoestanden?

Toch vraag ik me af waarom je zo'n fixatie hebt om forummers mekaar te laten beoordelen ... :?

Ik heb het niet over elkaar te laten beoordelen maar over een verbetering van de moderatie door moderatie.

Over microwezentoestandjes weet ik niets, ik lees geen teksten van forum-godsdienstwaanzinnigen,

eno2 7 juni 2011 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5496668)
onterecht zwart maken van iemand: 7 ton zuurtjes.

Wacht wacht de zeventonner met zuurtjes is nog niet vertrokken, laat staat aangekomen

eno2 8 juni 2011 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5496791)
Wacht wacht de zeventonner met zuurtjes is nog niet vertrokken, laat staat aangekomen

De zeventonner van Demper is aangekomen en hij had geen zuurtjes bij voor mij.

Demper 8 juni 2011 02:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5497281)
De zeventonner van Demper is aangekomen en hij had geen zuurtjes bij voor mij.

Wa nu?

eno2 8 juni 2011 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5497335)
Wa nu?

Ik geef mezelf 4 zuurtjes voor mijn vergissing

manta 8 juni 2011 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5496788)
Ik heb het niet over elkaar te laten beoordelen maar over een verbetering van de moderatie door moderatie.

Over microwezentoestandjes weet ik niets, ik lees geen teksten van forum-godsdienstwaanzinnigen,

Waarom zit jij dan als niet-moderator dan onnozel zuurtjes uit te delen?
Een tijdje geleden kwam je met een "plan" om posten van forummers punten te geven en zo ... :?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5497853)
Ik geef mezelf 4 zuurtjes voor mijn vergissing

Een koppel persoonlijke aanvallen ter groote van een Normanië-invasie krijgt ochottekes maar vier van die dingen???
Een zelfban van een maand of drie is't minste dat u moet krijgen ... :roll:

eno2 8 juni 2011 11:55

Citaat:

manta
Waarom zit jij dan als niet-moderator dan onnozel zuurtjes uit te delen?
Een tijdje geleden kwam je met een "plan" om posten van forummers punten te geven en zo ...
wat heb jij tegen positieve waarderingen?

Wat heb jij tegen inspraak van iedereen?

Het is een van de weinige positieve voorstellen die ik hiet ooit gezien heb.

Op een ander forum zag ik, dat je onder iedere kwoot kon aflezen welke forummers die kwoot positief gekwalificeerd hadden

Dat is nogal eens iets anders dan de bully uithangen.

eno2 8 juni 2011 12:01

Citaat:

Een koppel persoonlijke aanvallen ter groote van een Normanië-invasie krijgt ochottekes maar vier van die dingen???
Een zelfban van een maand of drie is't minste dat u moet krijgen ... :roll:
Je moet je vooral in de plek van het slachtoffer van mijn vergissing stellen, die mij de volledige absolutie gaf , en ge moet vooral voorbijgaan aan de grond van de zaak die over het vervalsen van quotes , en die zijn wel degelijk vervalst, zoals aangetoond, maar neen, liever plaatsvervangend door-emmeren over een vergissing van secundair belang:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be