![]() |
anti politie politie polutie
dit is geen haat oproepende draad alhoewel als je klachten hebt over de maatschappij in het algemeen met politie op kop aarzel dan niet om ze hier te uiten
|
|
|
ahh vuile flikke(n) r volgende keer kode der nie vanaf mee ne fuck you waarom edde mijne pas nodig as ge mijne naamp toch weet en waarom vade mij alleen lastig als ik et persoonlijk moeilijk em en zat zij n en bijna thuis ben laffaards komt mij morge n croeg o^pzoeken en ik breek uldere neus klootzakken
|
Pas op, nu ga jij hier nogal gezeik op je kop krijgen hoor. ivm normen en waarden?
Hopelijk kunnen we het houden op de her ontdekte reptielen: de Flikus Dickus |
pff laat maar kome, erger dan die zakken van de wet kan hezt toch nietr zuihbn
|
Dus wacht, je loopt met een stuk in je kloten naar huis, waarschijnlijk kots je op de flikken hun combi, je strompelt verder, flikken vragen je pas, je geeft hem niet en dat is het dan? Wat is dan precies het probleem? Of hebben ze je ook wat kletsen of een boete gegeven? Voor hetzelfde geld lag je nu op een plastieken matraske met wat blauwe plekken je roes uit te slapen en kon je morgenvroeg gaan pissen in een stalen wc. Allez, ik heb dat toch eens gezien in een film. :-D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben hier 'goeie vrienden' (allez, op zijn Brussels) met ne flik maar ik stel me soms toch vragen... :|:?
|
Wie bij de politie gaat.....da's van iets tot niets.... ttsss
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flikken eten teveel fastfood tijdens de diensturen.
|
Deze werd nog niet gepost:
ABN - Politie Polutie http://www.youtube.com/watch?v=657NQLFVX9w Citaat:
|
Flikken zijn inderdaad niet meer wat ze geweest zijn, ze kloppen er niet meer hard genoeg op.
Watjes! |
Citaat:
|
:cheer: Bij de rijkswacht :cheer:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be