![]() |
Iedereen weet dat het gerecht sommige daders die bekent staan voor kindermishandelingen niet oppakt. A. Van den Bogaert bvb.
Wat kan u als politieker daaraan doen? |
Tony Van Parijs en Miet Smet hebben een wetsvoorstel ingediend om toe te laten van sex te hebben met meisjes van twaalf jaar.
Moet deze wet er komen vind u? |
Citaat:
luister meneer, dit is een HEEL serieuze beschuldiging, het betreft immers de corruptie van een van de 3 machten in een democratie indien je die beschuldiging wil uiten, moet je met ijzersterke argumenten en bewijzen afkomen |
Citaat:
Jezus, schiet die verdomde politiekers toch moreel af op de volgende verkiezingen. Die mensen zijn het niet waard in enige samenleving te blijven. En te zeggen dat mijn grootvader zijn leven gaf in 1945 voor Belgiƫ, Hij keert zich om in zijn graf. |
Citaat:
Meneer, dit is niet alleen een heel serieuze beschuldiging, dit is nog ook een beschuldiging gebaseeerd op feiten MET bewijzen die NU reeds binnengeleverd zijn bij het gerecht. Wat zij er mee zullen doen is een andere zaak die misschien nog bijkomende argumenten kan verschaffen kwa eventuele corruptie van ons gerecht. Spreek als je weet waarover, zwijg anders!! Bravo "Regi", want je hebt gelijk. Een "insider". |
Het alternatief is natuurlijk zomaar klakkeloos alles wat eender wie op dit forum gooit voor waar aannemen, zolang het maar spectaculair klinkt en de paarse regering belastert. Ik veronderstel dat nadenken en uitspraken staven niet meer 'in' is. In politieke discussies zijn blitse one-liners immers onontbeerlijk.
--S-- |
Het voordeel van one-liners is wel dat ze duidelijk zijn en niet misbegrepen kunnen worden.
Wat de inhoud ervan betreft kan u (indien het u al zou interesseren) de onderwerpen die kindermishandeling aangaan op onderstaande linken nagaan. Vind u het gegeven spectaculair. Dan moet ik u gelijk geven, maar dan wel om andere redenen. |
Meneer Leterme? Een reactie graag op dit toch wel zeer belangrijk onderwerp.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be