![]() |
Vlaams Belang : In de reeks “de Islamisering van Gent”: een nieuwe kaakslag voor de G
Vandaag een nieuw hoofdstuk in de reeks “de Islamisering van Gent”. Nadat onze scholen (vrijaf tijdens Islamitische feestdagen), zwembaden (Talibanzwemmen voor moslima’s), winkelstraten (Arabische opschriften)en winkels (Halal voedsel) steeds verder Islamiseren, krijgen de Gentenaars vandaag een nieuwe kaakslag te verwerken. Sinds vandaag wappert immers een Turkse (!) vlag op de kerktoren van de Sint-Jozefskerk in de Gentse Wondelgemstraat. De voetbalwedstrijd België-Turkije zal daar wellicht niet vreemd aan zijn, maar het is ongehoord dat een katholiek monument ontsierd wordt door een vlag die symbool staat voor de verdere Islamisering van Gent en zeker niets met het Christendom te maken heeft.
Dit is een kaakslag voor katholiek Vlaanderen ! Er wapperen trouwens ook geen Vlaamse Leeuwenvlaggen aan het toenemend aantal met Vlaams belastinggeld gesubsidieerde moskeeën in Vlaanderen. En dan heb ik het nog niet hoe alles wat katholiek is in de Arabische landen lijdt onder de onverdraagzame Islam. Hoe die vlag daar geraakt is, is voorlopig een raadsel, maar ik roep pastoor Koen Blieck op om zo snel mogelijk deze schandvlek te verwijderen. Bron: politics.be |
Citaat:
|
Aan de Turkse moskeeën in Lokeren en Sint-Niklaas wappert een Turkse en Belgische vlag. In meerdere moskeeën in Vlaanderen trouwens. Ik zie het nut niet van onze gebedsplaatsen te verkrachten door zo'n nationalistisch vlaams doekje. Ik moet ook niet afkomen met mijn Amazigh vlag in een Marokkaanse moskee.
De moskee is een islamitische gebedsplaats en de islam is tegen elke vorm van nationalisme. De blokkers hebben er weer niks van begrepen.. |
De Turkse vlag associëren met Islam is inderdaad enorm dom. Er staat wel een halve maan op, maar Turken leggen de link elders. Bovendien is het uiteraard wel waar dat Islam (in verschillende stromingen zelfs) geassocieerd wordt met Turks nationalisme. Dat is dat echter. Er had even goed een Griekse vlag kunnen wapperen. Dat zou dan Orthodox-Christelijk zijn, tevens ook geassocieerd met Grieks nationalisme. Nu heb ik geen idee wie zijn minderheden het beste respecteert: Turkije of Griekenland. Ik weet dat niet-Moslims als landverraders aanzien worden in Turkije (vooral omdat minderheden vooral voorkomen in het ruralere en ook achterlijke Oosten). In Griekenland worden Moslims ook als tweederangsburgers behandeld, ik weet enkel niet in welke mate. In Griekenland word je als 'vreemde' behandeld indien je niet Orthodox gedoopt bent, bijvoorbeeld.
Ik ben off topic bezig, maar hey, het is gezeik om een rode vlag met een halve maan en een ster op. Vlaams Blok-gezeik van dementerende geesten die geen enkele indruk maken. Afgezaagde zever die ooit zal wegebben is het. |
Citaat:
|
Citaat:
En overigens, sinds wanneer maakt het feit ik trots ben op mij Belgische-Marokkaanse afkomst van mij een nationaliste? |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, ik ga niet verder zeuren. Eigenwaarde is inderdaad belangrijk. Geen Calimerogezeik, maar ook geen zelfgeseling (want dat gezeur over het intolerante Vlaanderen is ook belachelijk; Vlaanderen is hoogstens dorps van mentaliteit en wereldvreemd, maar verre van intolerant). |
Citaat:
Ik denk wel dat de meeste steden en gemeenten mosliminwoners tellen. Hollanders en Franstaligen daarentegen.. |
Citaat:
Op een kerktoren hoort geen enkele vlag. |
Citaat:
laatste keer dat ik er voorbij reed hingen ze er nog, volgens mij zijn ze te tam om ze eraf te halen. :icecream: |
de wondelgemstraat zag bloedrood van de vlaggen :D
maar dat ene vlagske, dat hebben ze gezien zenne :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Een vlagske is echt wel dé indicator voor de toestand van een samenleving... :roll:
|
't is denk ik gewoon om aan te geven dat er nog eens iemand in die kerk geweest is.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
binnen een paar weken wappert daar de Vlaamse Starry Plow, alé |
Citaat:
|
Europa heeft het paard van Troje binnegehaald.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be