![]() |
Welke kleine straffen voor de kleine wietgebruikers?
Een hooggeplaatst internationaal panel heeft de landen, die cannabis niet willen legaliseren, aangeraden de kleine gebruikers met kleine straffen aan te pakken... omdat het geen gangsters zijn (alhoewel die er ook wel zullen tussen zitten :lol: )...
<De landen die toch willen investeren in een strengere aanpak, moeten focussen op de gewelddadige criminele bendes en grootschalige distributeurs, niet op de kleine gebruikers. Voor die laatste zouden slechts kleine straffen moeten worden opgelegd, aangezien ze 'geen gangsters' zijn. > Bron Welke kleine straf zou U voorstellen? Ik persoonlijk zou voorstellen dat de kleine wietgebruikers als straf x-aantal dagen onkruid zouden moeten wieden...:-D |
De kogel
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat ze een aantal dagen het getrol van de hypocriete adepten van de illegaliteit moeten aanhoren. Die dwingelanden zagen namelijk graag de oren van hun kop.
|
Citaat:
|
De straffen zullen vrij groot zijn , zeker voor degenen die met een joint betrapt worden ... Zomaar tabak ergens indraaien is really not done... :roll:
|
Vermelding op strafblad volstaat. Dan kunnen de toekomstige werkgevers alvast zien dat ze geen junks in huis halen.
|
Wat een volksmennerij in de openingspost. Dat internationaal panel van mensen die dichter bij de praktijk gestaan hebben dan de doorsnee forummer die hier een niet doordachte mening over druggebruik komt ventileren, raadde in de eerste plaats aan cannabisgebruik te legaliseren, en voor landen die toch perse het canabisgebruik illegaal willen houden raadden ze kleine straffen aan. Hier gaat men ervan uit dat België sowieso voor de achterlijkheid zal kiezen. Als België wil blijven onnodig veel geld uitgeven en in de kaart spelen van de drugmaffia dan moeten ze het zelf weten.
Klagen over belastingen maar wel belastingsgeld willen weggooien aan het in stand houden van illusies rond drugbestrijding die averrechts werken. Typisch Belgisch zeker. |
Citaat:
Heeft België dan momenteel geen beleid? :oops:;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een of andere prekende cursus die mensen doet inzien dat drugs erg foei zijn...
|
50 € (dat is wat mijn dochter eens aan haar been had, om mijn mijn mooie auto 51 per uur te rijden in de bebouwde kom; eigen schuld dikke bult)
(wel tien € korting als ze binnen de maand betalen) |
Citaat:
|
Men zou ze natuurlijk ook de graven van drugdoden kunnen laten onderhouden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn akkoord dat alcoholdoden daar onder vallen. Maar ook drugsdoden die begonnen met het 'onschuldige' ding. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be