![]() |
Gevolgen Flemish Front
De VLD, CDV en NVA zullen een Vlaamse front moeten vormen volgens de NVa. De Spa is niet welkom wat ik zelf ook logisch vind. Maar hoe graag heeft VLD en CDV dit Vlaamse front?
Zal men effectief dit front kunnen creeren? Hoe sterk zouden ze er voor staan? Hoe gaan de Franstalige hier op gaan want dit is echter volgens mij de laatste kans op Belgique, alles kan nog... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel, de methode "dirupo" laat hem toe om de PSa toch te recupereren als de andere Vlaamse partijen één front vormen en zijn voorstel zouden aanvaardbaar vinden om te onderhandelen. Of hij dan daarna nog veel in de pap te brokken heeft, dat is een andere zaak natuurlijk. Is hij breid om België te verspelen om zijn zin door te drijven?
|
Citaat:
Alleen al de Franstalige arrogantie zal daar voor zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan we natuurlijk aan uw capaciteiten als onafhankelijk waarnemer twijfelen. Vraag maar aan Broeder Bracke. |
Citaat:
|
Wel erg spijtig dat er maar 1 Vlaamse partij is die echt achter onze intresse is. Maar ze kunnen het zich niet permiteren om Brussel niet te splitsen en geen institutionele hervorming te voeren en als de Franse nu geen toevoegingen voeren (wat ik ni verwacht) tja dan is dit de laatste kans van Belgium.
Als er nu geen regering gevormd kan worden, hoeveel meer na de verkiezingen... The Start of a New Era... The Flanders is in a womb ready to be born. Thanks to the French! |
Citaat:
i.p.v. te rekenen op het ACW? |
Citaat:
|
Citaat:
Neem nu, zuiver hypothetisch, dat de NVA niet of marginaal vooruit gaat...welnu: dan is er in het onwerkzame Belgique niks, maar dan ook niks, gebeurd. Wallonië blijft lustig Vlaanderen leegzuigen en dagdagelijks worden er bijgevolg Niveaantjes bijgemaakt. Gaat de NVA wel significant vooruit...dan is het afgelopen met la Begique*... *: let op: dit is onder voorbehoud dat de NVA niet nog tjever wordt en zijn buigzaamheid niet nóg meer vergroot....maar dat is zwartkijken.... |
Citaat:
Ondertussen blijft het VB beschikbaar om elke beslissing die de Vlaamse onafhankelijkeid dichterbij brengt gedogend te steunen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be