![]() |
Ann Van Elsen vergeeft slippertje van Gunter
http://www.clint.be/entertainment/bv...tje-van-gunter
![]() ![]() ![]() ![]() "Gunter wilde het eerst niet geloven" :rofl: Ik denk dat Gunter liever had dat ze niet zwanger werd. Citaat:
Nog erger dan Sylvie De Bie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Doet denken aan die andere 'sterke vrouw', Anouk.
|
Citaat:
Anouk: "Dox had thuis seks met acht vriendinnen en de oppas" Het ziet er nochtans een deftige jongen uit... Toch? Na die openbaring plaatste ze twee keer ne foto van haar gat op Twitter. ![]() ![]() |
Toch een merkwaardig fenomeen, dat verwesterde buitenlanders blijkbaar een sterke aantrekkingskracht uitoefenen op een bepaald type vrouw.
|
Dat is de boemerang van het glamoureus narcisme die netjes terug in d'r gezichtje komt gepleurd. Als je heel Vlaanderen per se de ogen wil uitsteken met een gefabriceerd imago, dan moet je de ridiculisering ook maar kunnen verdragen wanneer je met je gat bloot komt te staan. Noem het voor mijn part "karma", ofzo.
![]() Dat is al ZEKER het geval als je de mensen absoluut wil trakteren op een moederschapsshow (in samenwerking met die halve zool Tania Dexters) om en passant de doorsnee kribbige zwangere vrouw met striemen en opgezwollen enkels nog een paar waanideeën aan te smeren. Ze spreekt in het artikel ook over "dingen for granted nemen" en daaraan merk je ook al meteen hoe hoog het in die egotrippers hun bol gestegen is. Het lijkt wel een regeltje keurig geïmiteerd uit van die vulgaire Amerikaanse rotzooi op Wijf TV. Ik denk dan ook dat de uitdrukking "in denial" hier veel beter zou passen. Desondanks zal haar dat niet weerhouden om op de nacht van exclusief of de ebbenhouten schoen de m'as-tu-vu te blijven spelen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er wel enkele mogelijke verklaringen voor, maar die geef ik niet. Citaat:
|
Citaat:
|
In de meeste culturen is monogamie ook belachelijk.
...Ik ben in de verkeerde cultuur geboren :-( |
Citaat:
|
Dochtertje kan later al de avonturen van mammie en pappie lezen.
Sop. |
|
Omhooggevallen trut.
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...stcount=115170 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be