![]() |
Onkelinx trekt bleek: Vlamingen vragen minister-presid.schap in Brussel
Nu ben ik wel eens benieuwd !
Indien er een Franstalige federale premier is, dan lijkt het logisch dat die functie in Brussel eens waargenomen wordt door een minderwaardige. Zal het er van komen, of is dit een flamingante racistische eis? (Ik vind het wel goed gevonden van de VVB !!) Link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110606_110 titel: VVB vindt het hoog tijd voor een Nederlandstalige minister-president in Brussel besluit: Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat als er een Franstalige Belgisch premier wordt, er ook een Nederlandstalige minister-president in Brussel komt.
|
100% overtuigd.
|
dat gaat de franstalige partijen, vooral de ps, serieus doen steigeren :)
|
Citaat:
|
Jamais!
|
Citaat:
|
Wanneer spreekt Meester Van Aelst zich publiek uit over deze zaak? :D
|
Citaat:
Evenwel: Als men dan een flamin de service zoals een Tielemans president maakt dan maakt Vlaanderen zich nog meer belachelijk als het de 180 afgelopen jaar reeds heeft gedaan... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat u van alle vlamingen Calimero's wil maken is er wel over vind ik. |
Ter info moet je ook weer eens kijken van welke kant deze wind waait.........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_Volksbeweging |
Bruno De Lille for president !
|
Citaat:
|
Citaat:
Dezelfde 3 man + paardekop die in het Sint-Maartensfonds de plak zwaaien, op het zangfeest staan mee te lallen en de IJzerbedevaart-weide onveilig maken ? Ben je mee ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel problemen met nazaten van ex oostfronters die daar nog trots op zijn, problemen met tronie's als Dewinter. Bart en z'n N-VA heeft nog steeds het voordeel van de twijfel, hopelijk wordt die nu ook niet racistisch zoals zijn zusterpartij VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn uitspraken moeten ook niet goedgekeurd worden door een partijleider. Ik heb geen partijkaart, ik moet U teleurstellen. Ik ben tegen onrecht, op dit moment doet de N-VA de vlaming en de Belgen onrecht aan. Dat is mijn mening, die mag ik ventileren en verdedigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be