Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Aelst niet op Antwerpse Lijst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156139)

Salvadorii 6 juni 2011 17:24

Van Aelst niet op Antwerpse Lijst

Weet iemand wie het was die zei '[Van Aelst] Een plaats op de Antwerpse lijst? Dat is niet de bedoeling, nee. Dan zal het allesinds zonder mij zijn'?

Ik wil namelijk ervoor zorgen dat elke echte nationalist voor de rest van zijn leven nooit voor die loser stemt... Dat die eikel het maar aftrapt en voor een van de traditios opkomt, de arrogante zak...

Ik besef wel dat de journalist van de Standaard zijn naam niet zal lossen, maar wellicht zijn er mensen van binnen de partij die weten om wie het gaat; tijd voor een lek zou ik zeggen...

Salvadorii 6 juni 2011 18:01

Hoe dan ook, als de lijst er is moeten we zorgen dat iedereen die erop staat gevraagd wordt of hij diegene was die dit zei... ok, hij kan liegen, maar de kans is dan groter dat iemand tegen hem lekt...

freelancer 6 juni 2011 20:38

Persoonlijk denk ik dat het voor de N-VA geen goede zaak zou zijn moest Van Aelst op een lijst komen te staan...
(maar ik ben geen N-VA lid, dus ik moei me er verder niet mee :-D)

Txiki 6 juni 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5494634)
Weet iemand wie het was die zei '[Van Aelst] Een plaats op de Antwerpse lijst? Dat is niet de bedoeling, nee. Dan zal het allesinds zonder mij zijn'?

Ik wil namelijk ervoor zorgen dat elke echte nationalist voor de rest van zijn leven nooit voor die loser stemt... Dat die eikel het maar aftrapt en voor een van de traditios opkomt, de arrogante zak...

Ik besef wel dat de journalist van de Standaard zijn naam niet zal lossen, maar wellicht zijn er mensen van binnen de partij die weten om wie het gaat; tijd voor een lek zou ik zeggen...

pfff, wie ligt daar nu van wakker?

nihao 6 juni 2011 20:41

Hij dit ... Hij dat ...

Het was toch La Homans ?

ViveLaBelgique 6 juni 2011 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5494634)

Ludo Van Campenhout.

EddyBal 6 juni 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5494751)
Hoe dan ook, als de lijst er is moeten we zorgen dat iedereen die erop staat gevraagd wordt of hij diegene was die dit zei... ok, hij kan liegen, maar de kans is dan groter dat iemand tegen hem lekt...

Kom naar de BBQ in Hoboken. Misschien is hij (zij?) er ;)

Salvadorii 7 juni 2011 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5495302)
Kom naar de BBQ in Hoboken. Misschien is hij (zij?) er ;)

Ik kan voorlopig moeilijk tijd vrijmaken. Maar die gast (of vrouw) heeft mij aan zijn been voor de rest van zijn (politiek) leven, de slappe arrogante loser...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be