![]() |
Het Eer-HarrieChristus-Initiatief.
Naast de mogelijkheid om harriechristus te negeren (heel goed idee), is er nog een ander initiatief (nog veel beter naar mijn bescheiden mening) en dat is om harriechristus in het bijzonder te eren....:-D:-D:-D
En wel omdat Hij (ik dus) het begin van een nieuwe wereld is in de openbaring van Gods Rijk in de microkosmos en de Hemel die op aarde nederdaalt. Aldus is het goed de Waarheid te weten voor deze wereld onder gaat. Staat Gij dan straks voor des Gods rechters stoel, dan behoeft Gij U niet te schamen en kunt eerlijk zeggen: ik weet precies wat harriechristus heeft bedoeld en nu zie ik het met eigen ogen. :cheer::cheer::cheer: |
zodra er voor jou 1000 schilderijen zijn gemaakt zal ik jou eren
the Antichrist |
Ik vind jou niet meer lief Harrie, je plaatst geen mooie plaatjes meer! :-(
|
Citaat:
Ja: zo zijn er velen die nog steeds met die Jezus van 2000 jaar geleden bezig zijn. Daar zijn al duizenden schilderijen van gemaakt, maar de beste man heeft nooit bestaan. :? |
toch wel en zijn Magdalena had rode haren
ik kan het weten , ik heb beide gezien |
Citaat:
![]() Dat is mijn lieve Dochter Venus. |
Citaat:
![]() Ach, die arme stakker die weent om hare Jezus. Hoe verdrietig. Zouden ze elkander in de hemel weder zien? |
u wil bewijzen , wel er bestaan bewijzen
wat wil u nog weten het bijtoveren van manden met brood en vis was geen opgezet spel want Jezus (Isa) was een superparagnost met enorme bovennatuurlijke gaven. hij kon het echt 100 broden bijtoveren! |
Hier begrijpt ze de Bijbel niet helemaal en vraagt aan Jezus: "wat bedoel je nou met al je Liefde zonder vrouw?" Jezus geraakt in verlegenheid en krabt eens achter zijn oren. "Ja", zegt ie dan: "je moet dan even wachten tot ik ben wedergeboren. Dan zullen we in des hemels dreven de hoogste Liefde beleven." |
op dat Wedergeboren zal ik later terugkomen,
inderdaad als hij brood kon bijtoveren dan kon hij ook een kreupel been genezen Zijn niet-celibaat is eeuwenlang verzwegen en pas de laatste decennia vind men info over Magdalena in moderne teksten, zij was in relatie met Isa en maakte deel uit van het groepje dat Isa volgde op de vele plaatsen waar hij ging preken, iets waar die visser zeer goed in was de M van Meester |
Hmja, begint al ergens op te lijken. :D
Nu nog wa fleuriger. ;) |
Citaat:
Zij had alle broden onder hare wijde rok gedaan en toen Jezus zijne discipelen even de andere kant op liet kijken haalde zij ze snel de broden onder zich vandaan. Of ze deed gewoon een stap op zij dat was nog handiger om te doen. Maar dat staat dan in de apocriefen die vele geheimenissen hebben onthuld die de gewone gelovigen zijn ontgaan. |
het bijtoveren van broden was echt
de lijdensweg was echt maar zijn koning was op de hoogte van het scenario Meester |
Citaat:
Ja: Hij was van alle markten thuis als het om toverkunsten ging. Citaat:
Jezus wist echt wel wat liefde was, maar de kerk heeft dat verzwegen, puur en alleen uit jaloersigheid hebben ze zich gecastreerd en wilden er niks meer van weten. Dat was dan na het kruis, want toen dachten ze: zie eens waar al dat vele seksplezier toe leidt. Je kan het ze niet kwalijk nemen. |
Citaat:
![]() Zo iets? Maria Magdalena op weg naar de hemel waar Jezus op haar wacht. |
Citaat:
![]() Of die: Maria Magdalena in de sneeuw met hare vele buitenechtelijke kindjes. (Zij placht zich ook aan discipelen te geven, want ze was niet karig met de Liefde, die ze van Jezus had geleerd.) |
ik weet niet welke kinkel dat celibaat uitgevonden heeft,
door de eeuwen heeft men zich daar een paar keer niet aan gehouden: ooit is een vrouw paus geweest en een paar pausen waren getrouwd wat we hier ( in dit zogenaamde moderne europa) de laatste 50 jaar hebben meegemaakt is uiterst tegenstrijdig met hun eigen regels : pastoors zie zogenaamd een sexloos leven leiden die dan toch vleeselijk kontakt hebben met vrouwen en kinderen het is in een moderne maatschappij moeilijk te vatten dat een man alleen gaat wonen en geen sex heeft , in een paar gevallen kan dat tot kwalen in het brein leiden |
Citaat:
PS; die Kinderkes hadden allemaal al vleugelkes? :D |
Citaat:
Ze zegt: Jezus, je moet een nieuwe bijbel schrijven want ik hoor er ook nog bij. Krijg je het niet voor elkaar dan wil ik je wel een handje helpen. Kijk hier heb je al een exemplaar. ![]() |
Citaat:
Moet ik er dan toch de wachttoren van kopen als ze nog is bellen of gelijk gewoonlijk met een vleesmes in m'n hand effe dreigend kijken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be