Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Na de Indiers, nu de Joden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156170)

Pin en Puk 7 juni 2011 02:43

Na de Indiers, nu de Joden

De slogan van eigen volk eerst is echt een lacher geworden, nu dat Dewinter samenhokt met alle vreemd gespuis dat geld heeft.

Zo heeft hij enkele maanden als Vlaams tourist staan pronken in de nieuwe Indische tempel te Wilrijk en nu zit hij te tafelen met Joodse topgfiguren.

Waar was de tijd van het Blok dat ze amnestie er zouden doordrukken, maar door Joodse invloed er nooit kwam.

Bah..Dewinter ..Huichelaar

Bollywood 7 juni 2011 08:52

met de joden en indiers hebben we nu eenmaal geen last.

EddyBal 7 juni 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5495587)

Kwa bendevorming en zo niet nee. Op niveau van belastingontduiking tellen die toch aardig mee.:roll:

Bollywood 7 juni 2011 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5495676)
Kwa bendevorming en zo niet nee. Op niveau van belastingontduiking tellen die toch aardig mee.:roll:

Heb ik echter geen last van en belastingontduiking betekent op zijn minst dat ze werken.

EddyBal 7 juni 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5495679)
Heb ik echter geen last van en belastingontduiking betekent op zijn minst dat ze werken.

Niet altijd, en ook dat is nefast voor je eigen bijdrage en je pensioen.

Bollywood 7 juni 2011 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5495711)
Niet altijd, en ook dat is nefast voor je eigen bijdrage en je pensioen.

Maar dan telt het ook niet mee voor hun pensioen.

Das nogal wat anders dan den ene immigrant die hier komt profiteren en direct zijn 3 vrouwen, 20 kinderen en 6 grootouders naar hier brengt zonder dat één ooit een frank zal bijdragen.

Joden en Indiers hebben ook nog nooit geprobeerd het geld, rechtstreeks uit mijn zakken te halen of uit mijn appartement of wagen.

manta 7 juni 2011 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5495486)
De slogan van eigen volk eerst is echt een lacher geworden, nu dat Dewinter samenhokt met alle vreemd gespuis dat geld heeft.

Zo heeft hij enkele maanden als Vlaams tourist staan pronken in de nieuwe Indische tempel te Wilrijk en nu zit hij te tafelen met Joodse topgfiguren.

Waar was de tijd van het Blok dat ze amnestie er zouden doordrukken, maar door Joodse invloed er nooit kwam.

Bah..Dewinter ..Huichelaar

Mss is het het wel andersom en zoeken die 2 bevolkingsgroepen toenadering tot de Vlaamse partijen...
Ook die groepen zien in dat belgië onleefbaar is geworden en dat het zo goed als gedaan is met die constructie...
Ook die groepen zijn de criminaliteit beu, zien het nutteloze van een koningshuis in en beseffen dat de waalse miljardengekte ook in hun portefeuille zeer doet...
Straf hé , links staat maar te zwaaien met Hitlerfotootjes en zelfs de Joodse gemeenschap beseft dat 't VB ook hun redding kan zijn... 8-)

filosoof 7 juni 2011 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5495676)

D�*t zouden Vlamen nooit doen!

Cynara Cardunculus 7 juni 2011 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5495802)
Mss is het het wel andersom en zoeken die 2 bevolkingsgroepen toenadering tot de Vlaamse partijen...
Ook die groepen zien in dat belgië onleefbaar is geworden en dat het zo goed als gedaan is met die constructie...
Ook die groepen zijn de criminaliteit beu, zien het nutteloze van een koningshuis in en beseffen dat de waalse miljardengekte ook in hun portefeuille zeer doet...
Straf hé , links staat maar te zwaaien met Hitlerfotootjes en zelfs de Joodse gemeenschap beseft dat 't VB ook hun redding kan zijn... 8-)

hindoes en joden zijn al eeuwenlang de grootste slachtoffers van de islamitische ideologie.
India heeft straten vol met bloed gekend gedurende de eeuwen van islamitische invase, 80 miljoen (of meer) doden. Het mag een wonder heten dat de hindoes niet helemaal werden uitgeroeid.
Joden hebben ze weldegelijk geëlimineerd in de arabische landen, men kan moeilijk nog van "decimeren" spreken als er amper 1% of niks van de oorspronkelijke bevolking overschiet.

Dat de Winter die éne hindoetempel bezoekt is toch geen unicum? moest er één moskee staan, zou dat ook geen probleem zijn. Het probleem zit hem erin dat er op elke hoek van de straat een moskee wordt geinstalleerd.

manta 7 juni 2011 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5495828)
hindoes en joden zijn al eeuwenlang de grootste slachtoffers van de islamitische ideologie.
India heeft straten vol met bloed gekend gedurende de eeuwen van islamitische invase, 80 miljoen (of meer) doden. Het mag een wonder heten dat de hindoes niet helemaal werden uitgeroeid.
Joden hebben ze weldegelijk geëlimineerd in de arabische landen, men kan moeilijk nog van "decimeren" spreken als er amper 1% of niks van de oorspronkelijke bevolking overschiet.

Dat de Winter die éne hindoetempel bezoekt is toch geen unicum? moest er één moskee staan, zou dat ook geen probleem zijn. Het probleem zit hem erin dat er op elke hoek van de straat een moskee wordt geinstalleerd.

En als je dan leest dat http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...emitisch.dhtml ... :?
In combinatie met de anti-Israel houding van linkse partijen kan men de Joodse gemeenschap geen ongelijk geven ..

Fj9lnir 7 juni 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5495828)

Inderdaad, daar "decimeren" gewoon betekent dat er 1 op 10 doodgaat :roll: dus 90% blijft gewoon leven. Dit in tegenstelling tot wat de meesten denken dat 'decimeren' betekent (het omgekeerde)

Dude87 7 juni 2011 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5495861)
Inderdaad, daar "decimeren" gewoon betekent dat er 1 op 10 doodgaat :roll: dus 90% blijft gewoon leven. Dit in tegenstelling tot wat de meesten denken dat 'decimeren' betekent (het omgekeerde)

de·ci·me·ren -meerde, h gedecimeerd: sterk terugbrengen in aantal

(Van Dale)

Fj9lnir 7 juni 2011 15:37

Dat is duidelijk de verkrachte betekenis door mensen die nooit Latijnse hebben gedaan.
;)

Citaat:

Decimatio (decimeren) was bij de Romeinen een collectieve strafmaatregel voor troepen die zich in de strijd laf hadden gedragen.
Eén op de tien werd gestraft met stokslagen, zweepslagen of inhouding van soldij. Dat één op de tien ter dood gebracht werd, was extreem uitzonderlijk.
Of de Engelse wiki:
Citaat:

The word decimation is derived from Latin meaning "removal of a tenth.
[enz]

Moesten ze per 10 lotjes (bijv. steentjes) trekken en degene bijv. met steentje van andere kleur was de pineut, de andere 9 steentjes hadden geluk.

en jah, ik weet ook wel dat het huidig gebruik dervan afwijkt en dat woorden van betekenis veranderen :twisted:
ik wou gewoon even intellectueel komen doen. :roll::P

tschoon verdiep 7 juni 2011 15:45

Ik zou ook goed willen staan met mensen die veel geld hebben

Boduo 7 juni 2011 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5495834)
En als je dan leest dat http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...emitisch.dhtml ... :?
In combinatie met de anti-Israel houding van linkse partijen kan men de Joodse gemeenschap geen ongelijk geven ..

Joden en Indiërs doen geen vlieg kwaad.
Als ze belastingen ontduiken, hebben ze dat geleerd aan de belgen !
Zéker weten.

;-)

den dinges 7 juni 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5495679)

Die laten vooral andere mensen voor hen werken. Wie verknoeit er zijn ogen in de joden & Indiërs hun Antwerpse diamantslijperijen denkt ge ?

den dinges 7 juni 2011 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5495786)
Maar dan telt het ook niet mee voor hun pensioen.

Das nogal wat anders dan den ene immigrant die hier komt profiteren en direct zijn 3 vrouwen, 20 kinderen en 6 grootouders naar hier brengt zonder dat één ooit een frank zal bijdragen.

Joden en Indiers hebben ook nog nooit geprobeerd het geld, rechtstreeks uit mijn zakken te halen of uit mijn appartement of wagen.

Ik ben wel akkoord dat ze een graad minder nefast zijn dan moslims.

fonne 9 juni 2011 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5495587)

Joden leven dan ook in een parallel universum zo blijkt weer maar eens:

Joodse school zegt overheidssubsidies op.

Ze helpen ons zelfs om overheidsgeld te besparen:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be