![]() |
Na de Indiers, nu de Joden
De slogan van eigen volk eerst is echt een lacher geworden, nu dat Dewinter samenhokt met alle vreemd gespuis dat geld heeft.
Zo heeft hij enkele maanden als Vlaams tourist staan pronken in de nieuwe Indische tempel te Wilrijk en nu zit hij te tafelen met Joodse topgfiguren. Waar was de tijd van het Blok dat ze amnestie er zouden doordrukken, maar door Joodse invloed er nooit kwam. Bah..Dewinter ..Huichelaar |
met de joden en indiers hebben we nu eenmaal geen last.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das nogal wat anders dan den ene immigrant die hier komt profiteren en direct zijn 3 vrouwen, 20 kinderen en 6 grootouders naar hier brengt zonder dat één ooit een frank zal bijdragen. Joden en Indiers hebben ook nog nooit geprobeerd het geld, rechtstreeks uit mijn zakken te halen of uit mijn appartement of wagen. |
Citaat:
Ook die groepen zien in dat belgië onleefbaar is geworden en dat het zo goed als gedaan is met die constructie... Ook die groepen zijn de criminaliteit beu, zien het nutteloze van een koningshuis in en beseffen dat de waalse miljardengekte ook in hun portefeuille zeer doet... Straf hé , links staat maar te zwaaien met Hitlerfotootjes en zelfs de Joodse gemeenschap beseft dat 't VB ook hun redding kan zijn... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
India heeft straten vol met bloed gekend gedurende de eeuwen van islamitische invase, 80 miljoen (of meer) doden. Het mag een wonder heten dat de hindoes niet helemaal werden uitgeroeid. Joden hebben ze weldegelijk geëlimineerd in de arabische landen, men kan moeilijk nog van "decimeren" spreken als er amper 1% of niks van de oorspronkelijke bevolking overschiet. Dat de Winter die éne hindoetempel bezoekt is toch geen unicum? moest er één moskee staan, zou dat ook geen probleem zijn. Het probleem zit hem erin dat er op elke hoek van de straat een moskee wordt geinstalleerd. |
Citaat:
In combinatie met de anti-Israel houding van linkse partijen kan men de Joodse gemeenschap geen ongelijk geven .. |
Citaat:
Inderdaad, daar "decimeren" gewoon betekent dat er 1 op 10 doodgaat :roll: dus 90% blijft gewoon leven. Dit in tegenstelling tot wat de meesten denken dat 'decimeren' betekent (het omgekeerde) |
Citaat:
(Van Dale) |
Dat is duidelijk de verkrachte betekenis door mensen die nooit Latijnse hebben gedaan.
;) Citaat:
Citaat:
Moesten ze per 10 lotjes (bijv. steentjes) trekken en degene bijv. met steentje van andere kleur was de pineut, de andere 9 steentjes hadden geluk. en jah, ik weet ook wel dat het huidig gebruik dervan afwijkt en dat woorden van betekenis veranderen :twisted: ik wou gewoon even intellectueel komen doen. :roll::P |
Ik zou ook goed willen staan met mensen die veel geld hebben
|
Citaat:
Als ze belastingen ontduiken, hebben ze dat geleerd aan de belgen ! Zéker weten. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joodse school zegt overheidssubsidies op. Ze helpen ons zelfs om overheidsgeld te besparen:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be